انس با قرآن به زندگی انسان جهت می دهد


انس با قرآن به زندگی انسان جهت می دهد

رستمی با اشاره به تاثیرات انس با قرآن در زندگی شخصی افراد، بیان کرد: انس با قرآن به زندگی انسان جهت می دهد. برای آغاز فعالیت های قرآنی حتما باید استاد خوب داشت ولی علاقه از همه چیز مهمتر است.

«امیر حسین رحمتی» در گفت وگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه از 11 سالگی تلاوت قرآن را به صورت تخصصی و با تشویق پدر و مادر آغاز کرده است، اظهار کرد: برای حفظ قرآن آموزش رسمی دیدم و از محضر استادان مطرحی بهره بردم.

نفر اول رشته قرائت در بخش دانش آموزی مسابقات بین المللی قرآن کریم با اشاره به تاثیرات قرآن در زندگی شخصی خود، ابراز کرد: انس با قرآن به زندگی انسان جهت می دهد. برای آغاز فعالیت های قرآنی حتما باید استاد خوب داشت ولی علاقه از همه چیز مهمتر است، همچنین خود شخص باید همت داشته باشد و به توصیه‌های استادان عمل کند.

وی افزود: ورود و حرکت در مسیر قرآن به انسان ثبات شخصیت داده و سبک زندگی را آراسته به اخلاق و معنویت می کند، همچنین باعث می شود انسان در تصمیم گیری و از نظر شخصیتی بهتر عمل کند.

وی با اشاره به نخستین حضور خود در مسابقات بین‌المللی قرآن بیان کرد: سطح شرکت‌کننده‌ها در این دوره از رقابت ها بسیار عالی بود و مسابقات هم سال به سال باشکوه‌تر و در سطح بالاتری برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: این مسابقات می‌تواند در زندگی مردم تاثیر بسیاری داشته باشد، ما زندگی‌مان را وقف قرآن کرده‌ایم ولی برای کسی که با قرآن انس کمی دارد وقتی در این فضا قرار بگیرد خود به خود تاثیراتی روحی و عاطفی داشته و سبب جذب به این ساحت و آشنایی با معارف نورانی قرآن می شود.

گفتنی است، سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از 20 تا 25 فروردین ماه با حضور نمایندگانی از 84 کشور جهان در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

پایان پیام/551

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا