امدادرسانی گروه جهادی امامزاده سید صادق (ع) مهدی‌آباد شیراز به سیل‌زدگان کشور


امدادرسانی گروه جهادی امامزاده سید صادق (ع) مهدی‌آباد شیراز به سیل‌زدگان کشور

شاپورجانی از تلاش‌های انجام‌شده گروه جهادی امامزاده سید صادق (ع) مهدی‌آباد شیراز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان از ابتدا تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی شاپورجانی»، امروز (دوشنبه 26 فروردین) در جمع خبرنگاران گفت:20 نفر از فعالان آستان مقدس امامزاده سید صادق (ع) مهدی‌آباد به همراه 10 نفر از گروه جهادی شهید بهشتی شیراز در قالب یک کاروان برای امدادرسانی به سیل‌زدگان راهی منطقه شوش شدند.

عضو هیئت‌امنای امامزاده سید صادق (ع) مهدی‌آباد شیراز افزود: به همراه این گروه، اقلام خریداری‌شده توسط حسین جوکار از خیرین شیراز به مبلغ 300 میلیون و کمک 200 میلیون ریالی مردم منطقه مهدی‌آباد هم ارسال شد.

شاپورجانی گفت: این اقلام شامل برنج، حبوبات، رب گوجه، آب‌لیمو، روغن، ماکارونی، ظروف یک‌بار مصرف و آب‌معدنی بود که با کامیون یکی از خیرین بارگیری شد.

عضو هیئت‌امنا و خادم امامزاده سید صادق (ع) اظهار داشت: در کنار این اقلام، مواردی چون پتو و لباس هم توسط مردم جمع‌آوری شد که برای استفاده به منطقه شوش ارسال کردیم و این گروه مدت پنج روز در منطقه خدمت‌رسانی کردند و دیروز به شیراز بازگشتند.

شاپورجانی افزود: از ابتدای بروز سیل در شیراز نیز گروه جهادی این امامزاده به یاری مردم شهرک سعدی شیراز شتافتند و این کمک‌رسانی هنوز هم ادامه دارد.

همچنین درزمینه اسکان سیل‌زدگان در ایام نوروز نیز میزبان 40 مسافر از شهرهای مشهد مقدس، تهران و شمال کشور بودیم.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی