بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه مردم و مسئولان است


بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه مردم و مسئولان است

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری چراغ راه مسئولان در خدمات رسانی هر چه بیشتر به ملت است.

به گزارش ایرنا، «بهروز اکرمی» روز دوشنبه در نشست هماهنگی تبیین برنامه های گام دوم انقلاب اسلامی در استانداری مرکزی، افزود: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی وظیفه دارند تمام بندهای بیانه گام دوم را به خوبی مطالعه و برای اجرای آن در دستگاه خود ضمانت اجرایی داشته باشند.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم با هوشمندی منحصر به خویش، خود تمام اصول مدیریتی و مراحل خدمات رسانی به مردم را به خوبی عنوان فرموده اند که مدیران دستگاه های اجرایی باید با اجرای کامل این بیانه نسبت به تحقق منویات معظم له نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: بیاینه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری نقطه عطفی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید آن را سرآغازی برای شروعی تازه در چهل سالگی انقلاب اسلامی دانست.
اکرمی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب همانند سایر رهنمودهای مقام معظم رهبری حاوی نکات کلیدی و راهگشاست و این راهبرد حکیمانه باید از سوی مسئولان و رسانه ها برای آحاد ملت تبیین شود.
وی ادامه داد: اخلاقمداری و معنویت در دستگاه های اجرایی یکی از نکات مهم بیانیه گام دوم انقلاب است که این مهم باید در تمامی دستگاه ها و نهادهای دولتی و انقلابی استان مرکزی نهادینه شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: فلسفه وجودی دستگاه های اجرایی ارائه خدمت به مردم است، بنابراین تولید خدمت با محوریت عدالت و مبارزه با فساد باید در دستگاه های اجرایی استان استمرار یابد.
اکرمی افزود: تجربیات 40 ساله نظام اسلامی نشان می دهد که مقابله با فساد با برخورد قهری امکان پذیر نیست و باید فرآیندهای فسادآور از سوی مدیران دستگاه های اجرایی مشخص و نسبت به اصلاح آنها اقدام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تاکید کرد: جلب اعتماد عمومی با شفاف سازی عملکرد مسئولان پایه های نظام اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان حفظ و تقویت می کند.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر و 23 بخش دارد.
3017/3075

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟