بهترین سایت‌های خرید اینترنتی بلیط، تورمسافرتی و هتل را بشناسید


بهترین سایت‌های خرید اینترنتی بلیط، تورمسافرتی و هتل را بشناسید

قزوین- با شناسایی بهترین سایت‌های خرید اینترنتی بلیط، تور مسافرتی و رزرو هتل سفری ارزان، راحت و با نشاط را برای خود مهیا کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر، از آن زمان که با باز شدن پای اینترنت به زندگی ما، انقلاب بزرگی در تمام حوزه‌ها از خرید تا سرگرمی و سفر رخ داد، زمان زیادی نگذشته است. امروز در تمام دنیا غول‌های بزرگی چون آمازون و eBay درگیر رقابتی نفس گیر برای ربودن دل مشتریان خود شده‌اند تا با جلب اعتماد آنها، سرعت و راحتی هر چه بیشتر را به جریان زندگی تزریق کنند. هیچ نقطه‌ای از دنیا را نمی‌توان یافت که از سرعت جنون آمیز فناوری و اینترنت به دور مانده باشد. کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست. به موازات تغییرات شگرفی که در سبک زندگی ایرانیان به وجود آمده، سایت‌های خرید اینترنتی پا به عرصه حیات گذاشته‌اند. در این میان سایت‌های ارائه دهنده خدمات مسافرتی، با در نظر گرفتن اقبال مردم به سفر در کنار تمایل هر چه بیشتر به راحتی و سرعت در تهیه مقدمات آن، متولد شدند.

سوال این است که وقتی از خدمات مسافرتی سخن می‌گوئیم، از چه صحبت می‌کنیم؟ به عبارت دیگر یک بسته کامل سفر در دنیای پرتکاپوی گردشگری امروز شامل چه چیزهایی می‌شود؟ شاید بد نباشد در اینجا نگاهی به همه آن چیزهایی بیندازیم که گردشگران ِ امروزی از یک سایت مسافرتی جامع طلب می‌کنند.

خرید بلیط هواپیما

بی تردید این روزها سفرهای هوایی به یکی از محبوب ترین شیوه‌های سفر بدل شده‌اند. در واقع سفرهای هوایی راحتی و اطمینان خاطر را در مسیر برای مسافران به همراه آورده‌اند. ضمن اینکه برای تجربه آسمان سرزمین‌های دیگر، تنها خرید بلیط هواپیما به کار ما خواهد آمد. با این وجود، تفاوت زیادی است میان آن زمان که در آژانس‌های مسافرتی، به انتظار بلیط هواپیما ساعت‌ها در صف می‌ایستادیم و امروز که تنها با یک کلیک، مرزهای زمان و مکان را در می‌نوردیم. رزرو بلیط هواپیما امروز به چیزی بیشتر از اینترنت، اطلاعات سفر و یک کارت عضو شتاب نیاز ندارد. قرار است بی آنکه از جای خود تکان بخورید، هر نوع بلیط اعم از چارتر یا سیستمی را از هر ایرلاین و به هر مقصد داخلی یا خارجی و متناسب با بودجه خود تهیه کنید. شگفت انگیز نیست؟

خرید بلیط قطار

امروزه دیگر شریان‌های حیاتی راه آهن در تمام پیکره این سرزمین جاری شده‌اند. اگر بخواهید از شهری در شمال به شهری در جنوب ایران سفر کنید و خاطره تماشای زیبایی‌های مسیر را از پنجره قطار و از روی ریل‌های آهنین زنده کنید، می‌توانید با سرعت هر چه تمام تر بلیط قطار خود را تهیه کنید. درست مانند خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار نیز به اندکی وقت، وارد کردن اطلاعات سفر و انتخاب از میان جستجوهای به نمایش درآمده نیاز دارد. اگر هم قصد تجربه یک سفر خانوادگی و صمیمی را دارید، رزرو کوپه دربست گزینه ایده آلی برای شماست. به هر روی دیگر از خرید حضوری و انتظار در صف آن هم در روزهای اوج سفر خبری نیست!

خرید بلیط اتوبوس

سفر با اتوبوس پس از گذشت سال‌ها هنوز هم کهنه نشده است. اتوبوس به ویژه برای آنها که دور از خانه درس می‌خوانند، همسفر همیشگی بوده است. آنچه کهنه شده، شیوه خرید بلیط اتوبوس است. در حقیقت سایت‌های ارائه دهنده خدمات مسافرتی امکان رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس را هم از مسافران دریغ نداشته‌اند. تنها با یک کلیک، درج مقصد و تاریخ سفر خود شما حتی می‌توانید نوع و چینش صندلی‌های اتوبوس مورد نظرتان را هم مشاهده کرده و بعد دست به انتخاب بزنید. امکانی که بسیاری از مسافران از آن استقبال کرده و آن را در کنار راحتی و سرعت، از مزایای خرید آنلاین بلیط اتوبوس به شمار می‌آورند.

خرید بیمه مسافرتی

آسایش و آرامش در سفر خواست همه ما است. وقتی قرار است حتی برای مدتی کوتاه از دل هیاهوی زندگی روزمره به دامان سفر پناه ببریم، بدون تردید راحتی خیال در مسیر و مقصد بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند. حالا تصور کنید، می‌خواهید فرسنگ‌ها از خانه خود فاصله بگیرید و پا را از مرزهای سرزمین تان فراتر بگذارید. در این صورت دغدغه بیماری، حادثه یا گم شدن مدارک می‌تواند آزردگی خاطر شما را به دنبال داشته باشد. اینجاست که خرید بیمه مسافرتی در شکل و انواع گوناگون به یاری شما می‌آید. بیمه مسافرتی چه برای سفرهای کوتاه و چه سفرهای طولانی مدت، اشکال و پوشش‌های متفاوتی دارد که با مطالعه آنها انتخاب برای شما راحت تر می‌شود.

رزرو هتل

اینکه شب را در کجا به صبح می‌رسانید، اهمیت کمتری از رزرو بلیط و خرید بیمه مسافرتی ندارد. ممکن است قصد اقامت در یک هتل لوکس را داشته باشید یا بالعکس برآن باشید تا سفری ارزان و کم هزینه را با اقامت در یک هتل کم ستاره تر تجربه کنید. به هر روی رزرو اینترنتی هتل، هتل آپارتمان یا حتی مهمانسرا شما را از دردسرهای رزرو تلفنی راحت کرده است. دیگر نیازی نیست آنقدر پشت خط منتظر بمانید تا بتوانید با پذیرش هتل تماس برقرار کنید و در نهایت هم با این جمله مواجه شوید: "اتاق‌ها پر شده است".

تور مسافرتی

تورهای مسافرتی را می‌توان یک بسته کوچک در دل بسته بزرگ‌تر خدمات مسافرتی دانست. در حقیقت به جای اینکه خود شما به تنهایی و تک تک به رزرو بلیط، هتل و بیمه مسافرتی بپردازید، آژانس مسافرتی همه کارها را برای شما انجام خواهد داد. در این صورت دردسرهای رزرو بلیط یا هتل به ویژه در یک کشور دیگر به حداقل می‌رسد. ضمن اینکه می‌توانید از امکانات دیگری چون گشت شهری، راهنمای تور و ترانسفر فرودگاهی هم بهره مند شوید. علاوه بر اینها می‌توان به تورهای لحظه آخری نیز اشاره کرد که درست در لحظه آخر (یک تا دو روز مانده به اتمام مهلت ثبت نام) به دادِ مسافران و آژانس‌های مسافرتی می رسند.

اخذ ویزای مسافرتی

اسناد و مدارک سفر را نمی‌توان تنها در پاسپورت خلاصه کرد. برای سفر به برخی کشورها شما نیاز به اخذ ویزا دارید که آن نیز پروسه خاص خود را دارد. محول کردن این پروسه به یک آژانس مسافرتی، از دیگر امکاناتی است که می‌توان آن را در یک بسته جامع سفر گنجاند. گرفتن وقت سفارت و ارائه مشاوره در خصوص دریافت ویزای هر کشور، خدمتی است که امروزه برخی از آژانس‌های مسافرتی عهده دار آن شده‌اند تا باری را از روی دوش مسافران بردارند.

در بالا به اجزای یک بسته کامل سفر اشاره کردیم. خدماتی که سایت‌های جامع ارائه دهنده خدمات مسافرتی به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا با صرف زمانی اندک و بدون کمترین دردسر، برنامه ریزی سفر خود را انجام دهند. همانطور که پیشتر اشاره کردیم، انتخاب یک سایت مناسب از میان انبوهی از سایت‌هایی که در کشور روی کار آمده‌اند، اولین قدمی است که باید بردارید. به همین منظور در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به چند سایت معتبر بیندازیم که به ارائه خدمات بالا به مسافران می‌پردازند. تلاش بر آن است تا این نگاه همه جانبه و جامع باشد:

قاصدک ۲۴

سامانه قاصدک ۲۴ یکی از سایت‌های خرید آنلاینی است که امکان رزرو آنلاین بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، بیمه مسافرتی و رزرو هتل را به صورت یکجا در اختیار مسافران قرار داده است. قاصدک ۲۴ با تمرکز بر روی نیاز مشتریان، سرعت و راحتی را در تمام پروسه‌های خرید آنلاین خود به کار بسته است. شما می‌توانید با ورود به سایت و بدون نیاز به ثبت نام، هر بلیطی را که می‌خواهید جستجو و خریداری کرده و آن را در ایمیل خود دریافت کنی

بهترین سایت‌های خرید اینترنتی بلیط، تورمسافرتی و هتل را بشناسید

به عبارت دیگر باید بگوییم که قاصدک ۲۴ هویت و اعتبار خود را از موارد زیر کسب کرده است:

ارائه انواع بلیط هواپیما (اعم از چارتر و سیستمی) در کلیه مسیرهای داخلی و خارجی،
ارائه انواع بلیط قطار در کلاس‌ها و مسیرهای مختلف داخلی،
ارائه انواع بلیط اتوبوس با امکان مشاهده چینش صندلی‌ها،
امکان رزرو بلیط هواپیما و قطار از طریق اپلیکیشن به موازات سایت،
پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین از مشتریان خود در صورت بروز هر گونه مشکل،
امکان رزرو بیمه مسافرتی از طریق معتبرترین شرکت بیمه‌ای کشور (بیمه سامان)،
همکاری با شرکت‌های معتبر هوایی، ریلی و اتوبوسرانی کشور،
پاسخگویی به سوالات مسافران در بخش"سوالات متداول"،
دادن انتخاب بیشتر به مسافر از طریق سیستم فیلترینگ و مرتب سازی جستجوها و
انتخاب و ارائه جذاب ترین محتوا در زمینه گردشگری جهت آشنایی با دنیای شگفت انگیز سفر

علی رغم مشکلاتی که در اپلیکیشن و خرید بلیط هواپیما به صورت دو طرفه در سایت قاصدک ۲۴ وجود دارد، تلاش این سایت برای از میان برداشتن مشکلات و به روز کردن خدمات، نشان از پویایی و توجه آن به نیاز مشتریان دارد.

تکتازان پرواز عرش

تکتازان پرواز عرش یکی دیگر از سامانه‌های ارائه دهنده خدمات مسافرتی است که تمرکز خود را بر روی فروش تورهای مسافرتی داخلی و خارجی، بیمه و اخذ ویزای مسافرتی قرار داده است. در این سایت می‌توانید محبوب ترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی را جستجو کرده و سفارش دهید. تورهای داخلی این سایت شامل تور مشهد، کیش و قشم می‌شود که محبوب ترین مقصدهای داخلی به شمار می‌روند. با انتخاب مقصد خود، جزئیات تور از پرواز تا طول سفر را مشاهده می‌کنید. تورهای خارجی تکتازان نیز به مقصد استانبول، گرجستان، تایلند، مالزی، باکو، ارمنستان، آنتالیا، دبی، هندوستان، کوش آداسی، روسیه، چین، مارماریس، بُدروم و سنگاپور هستند.

بهترین سایت‌های خرید اینترنتی بلیط، تورمسافرتی و هتل را بشناسید

علاوه بر این برای مسافرانی که قصد دارند بیمه مسافرتی خود را به صورت جداگانه تهیه کنند نیز امکان خرید آن فراهم شده است. از دیگر خدمات مهم تکتازان پرواز عرش که شاید در سایت‌های دیگر کمتر به آن توجه شده، امکان اخذ انواع ویزای مسافرتی است که از طریق تماس با کارشناسان مجرب و متخصص این سایت مقدور است. اگر بخواهیم به طور خلاصه به مزایای سایت تکتازان پرواز عرش اشاره کنیم، می‌توانیم موارد زیر را برشماریم:

ارائه تورهای مسافرتی در محبوب ترین و پر طرفدار ترین مقاصد داخلی و خارجی،
امکان سفارش تورهایی که در سایت به نمایش در نیامده‌اند،
توجه به بودجه مسافران از طریق فروش تورها به صورت اقساطی،
امکان تهیه تورهای لحظه آخری با بهترین و عالی‌ترین امکانات و برخورداری از تخفیف‌های ۵ تا ۵۰ درصدی،
برخورداری از پشتیبانی ۲۴ ساعته در تهیه تورهای داخلی و خارجی،
خرید بیمه مسافرتی سامان که پوشش‌های بیمه‌ای متنوعی را به مسافران عرضه می‌کند،
اخذ انواع ویزای مسافرتی مانند ویزای شینگن که پس از چهار مرحله ارسال مدارک و اطلاعات پاسپورت، تأیید کارشناسان آژانس و واریز وجه صورت می‌گیرد،
مقایسه تورهای تکتازان پرواز عرش با سایت‌های دیگر، نشان از ارزان‌تر بودن قیمت آنها دارد.

تکتازان پرواز عرش در عرصه فروش تورهای مسافرتی داخلی و خارجی، یکی از معتبرترین سایت‌ها به شمار می‌رود. با این حال عدم فروش آنلاین تورهای مسافرتی را می‌توان یکی از معایب آن دانست که البته

جااینجاس

جااینجاس یکی از کامل‌ترین سایت‌هایی است که به رزرو آنلاین هتل‌های داخلی می‌پردازد. در این سایت کلیه اقامتگاه‌ها از هتل‌های چند ستاره تا مهمانسرا و اقامتگاه بومگردی در شهرهای مختلف ایران در اختیار مسافران قرار گرفته‌اند. وارد کردن مقصد و مدت اقامت تنها کاری است که با ورود به این سایت انجام دهید. پس از آن اقامتگاه‌ها با جزئیات برای شما به نمایش درخواهند آمد و شما وارد مرحله آخر که رزرو آنلاین است، خواهید شد.

بهترین سایت‌های خرید اینترنتی بلیط، تورمسافرتی و هتل را بشناسید

در بخش راهنمای رزرو که در قسمت بالای صفحه وجود دارد، نحوه رزرو هتل برای شما با تصویر شرح داده شده و از طریق وارد کردن کد رزرو (که بعد از رزرو اتاق به شما داده می‌شود) و شماره همراه خود می‌توانید به پیگیری سفارش خود بپردازید. در مجموع مشتریان دلایل استقبال از سایت جااینجاس برای رزرو هتل‌های داخلی را در موارد زیر خلاصه می‌کنند:

امکان رزرو صد درصد آنلاین تمام انواع هتل‌ها در تمام شهرهای ایران،
معرفی دقیق و کامل هتل‌ها شامل امکانات، موقعیت مکانی، دوری و نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی شهر، قوانین و تصاویر اتاق‌ها،
امکان مرتب سازی جستجوها بر اساس فاکتورهایی چون محبوبیت، تعداد ستاره، بالاترین تخفیف و غیره،
ارائه قیمت‌های معقول و مناسب در مقایسه با سایت‌های دیگر رزرو آنلاین هتل،
برخورداری از کمک‌های آنلاین و ۲۴ ساعته تیم پشتیبانی
امکان پیگیری رزروهای خود از طریق بخش پیگیری سفارش و وارد کردن کد رزرو و شماره تلفن همراه،
دریافت واچر (تأییدیه رزرو) آنی بلافاصله پس از رزرو اتاق
ارائه محتواهای جالب و جذاب در حوزه گردشگری.

جااینجاس در زمینه رزرو هتل‌های داخلی امکانات متنوعی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. با این حال خدمات این سایت تنها به رزرو هتل‌های داخلی محدود می‌شود و شاید بتوان این را یکی از معایب سایت دانست.

سیمرغ ۲۴

سیمرغ ۲۴ از دیگر سایت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما و بیمه مسافرتی است. در این سایت قابلیت رزرو انواع بلیط هواپیما اعم از چارتر و سیستمی در اختیار مشتریان قرار گرفته است. اگرچه بلیط‌های سیمرغ ۲۴ تنها داخلی هستند، اما تمام شهرهای ایران را پوشش می‌دهند. با درج مبدأ، مقصد و تاریخ سفر، کلیه بلیط‌های موجود به نمایش در می آیند و شما می‌توانید از میان آنها دست به انتخاب بزنید. اگرچه محدود شدن خدمات این سایت به فروش بلیط داخلی را می‌توان به نوعی از معایب این سایت به شمار آورد.

بهترین سایت‌های خرید اینترنتی بلیط، تورمسافرتی و هتل را بشناسید

امکان فیلتر بر اساس قیمت، نوع بلیط، ساعت پرواز و شرکت هوایی،
حضور شرکت‌های هوایی معتبر از ماهان و ایران ایر تا تابان و معراج،
ارائه بلیط‌های ارزان، چارتر و لحظه آخری،
پرداخت آنلاین و دریافت بلیط در ایمیل شخصی،
پشتیبانی ۲۴ ساعته و فروش بیمه مسافرتی خدماتی هستند که در سیمرغ ۲۴ می‌توانید از آنها بهره مند شوید.

خبر آگهی


به گزارش خبرگزاری مهر، از آن زمان که با باز شدن پای اینترنت به زندگی ما، انقلاب بزرگی در تمام حوزه‌ها از خرید تا سرگرمی و سفر رخ داد، زمان زیادی نگذشته است. امروز در تمام دنیا غول‌های بزرگی چون آمازون و eBay درگیر رقابتی نفس گیر برای ربودن دل مشتریان خود شده‌اند تا با جلب اعتماد آنها، سرعت و راحتی هر چه بیشتر را به جریان زندگی تزریق کنند. هیچ نقطه‌ای از دنیا را نمی‌توان یافت که از سرعت جنون آمیز فناوری و اینترنت به دور مانده باشد. کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست. به موازات تغییرات شگرفی که در سبک زندگی ایرانیان به وجود آمده، سایت‌های خرید اینترنتی پا به عرصه حیات گذاشته‌اند. در این میان سایت‌های ارائه دهنده خدمات مسافرتی، با در نظر گرفتن اقبال مردم به سفر در کنار تمایل هر چه بیشتر به راحتی و سرعت در تهیه مقدمات آن، متولد شدند.

سوال این است که وقتی از خدمات مسافرتی سخن می‌گوئیم، از چه صحبت می‌کنیم؟ به عبارت دیگر یک بسته کامل سفر در دنیای پرتکاپوی گردشگری امروز شامل چه چیزهایی می‌شود؟ شاید بد نباشد در اینجا نگاهی به همه آن چیزهایی بیندازیم که گردشگران ِ امروزی از یک سایت مسافرتی جامع طلب می‌کنند.

خرید بلیط هواپیما

بی تردید این روزها سفرهای هوایی به یکی از محبوب ترین شیوه‌های سفر بدل شده‌اند. در واقع سفرهای هوایی راحتی و اطمینان خاطر را در مسیر برای مسافران به همراه آورده‌اند. ضمن اینکه برای تجربه آسمان سرزمین‌های دیگر، تنها خرید بلیط هواپیما به کار ما خواهد آمد. با این وجود، تفاوت زیادی است میان آن زمان که در آژانس‌های مسافرتی، به انتظار بلیط هواپیما ساعت‌ها در صف می‌ایستادیم و امروز که تنها با یک کلیک، مرزهای زمان و مکان را در می‌نوردیم. رزرو بلیط هواپیما امروز به چیزی بیشتر از اینترنت، اطلاعات سفر و یک کارت عضو شتاب نیاز ندارد. قرار است بی آنکه از جای خود تکان بخورید، هر نوع بلیط اعم از چارتر یا سیستمی را از هر ایرلاین و به هر مقصد داخلی یا خارجی و متناسب با بودجه خود تهیه کنید. شگفت انگیز نیست؟

خرید بلیط قطار

امروزه دیگر شریان‌های حیاتی راه آهن در تمام پیکره این سرزمین جاری شده‌اند. اگر بخواهید از شهری در شمال به شهری در جنوب ایران سفر کنید و خاطره تماشای زیبایی‌های مسیر را از پنجره قطار و از روی ریل‌های آهنین زنده کنید، می‌توانید با سرعت هر چه تمام تر بلیط قطار خود را تهیه کنید. درست مانند خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار نیز به اندکی وقت، وارد کردن اطلاعات سفر و انتخاب از میان جستجوهای به نمایش درآمده نیاز دارد. اگر هم قصد تجربه یک سفر خانوادگی و صمیمی را دارید، رزرو کوپه دربست گزینه ایده آلی برای شماست. به هر روی دیگر از خرید حضوری و انتظار در صف آن هم در روزهای اوج سفر خبری نیست!

خرید بلیط اتوبوس

سفر با اتوبوس پس از گذشت سال‌ها هنوز هم کهنه نشده است. اتوبوس به ویژه برای آنها که دور از خانه درس می‌خوانند، همسفر همیشگی بوده است. آنچه کهنه شده، شیوه خرید بلیط اتوبوس است. در حقیقت سایت‌های ارائه دهنده خدمات مسافرتی امکان رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس را هم از مسافران دریغ نداشته‌اند. تنها با یک کلیک، درج مقصد و تاریخ سفر خود شما حتی می‌توانید نوع و چینش صندلی‌های اتوبوس مورد نظرتان را هم مشاهده کرده و بعد دست به انتخاب بزنید. امکانی که بسیاری از مسافران از آن استقبال کرده و آن را در کنار راحتی و سرعت، از مزایای خرید آنلاین بلیط اتوبوس به شمار می‌آورند.

خرید بیمه مسافرتی

آسایش و آرامش در سفر خواست همه ما است. وقتی قرار است حتی برای مدتی کوتاه از دل هیاهوی زندگی روزمره به دامان سفر پناه ببریم، بدون تردید راحتی خیال در مسیر و مقصد بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند. حالا تصور کنید، می‌خواهید فرسنگ‌ها از خانه خود فاصله بگیرید و پا را از مرزهای سرزمین تان فراتر بگذارید. در این صورت دغدغه بیماری، حادثه یا گم شدن مدارک می‌تواند آزردگی خاطر شما را به دنبال داشته باشد. اینجاست که خرید بیمه مسافرتی در شکل و انواع گوناگون به یاری شما می‌آید. بیمه مسافرتی چه برای سفرهای کوتاه و چه سفرهای طولانی مدت، اشکال و پوشش‌های متفاوتی دارد که با مطالعه آنها انتخاب برای شما راحت تر می‌شود.

رزرو هتل

اینکه شب را در کجا به صبح می‌رسانید، اهمیت کمتری از رزرو بلیط و خرید بیمه مسافرتی ندارد. ممکن است قصد اقامت در یک هتل لوکس را داشته باشید یا بالعکس برآن باشید تا سفری ارزان و کم هزینه را با اقامت در یک هتل کم ستاره تر تجربه کنید. به هر روی رزرو اینترنتی هتل، هتل آپارتمان یا حتی مهمانسرا شما را از دردسرهای رزرو تلفنی راحت کرده است. دیگر نیازی نیست آنقدر پشت خط منتظر بمانید تا بتوانید با پذیرش هتل تماس برقرار کنید و در نهایت هم با این جمله مواجه شوید: "اتاق‌ها پر شده است".

تور مسافرتی

تورهای مسافرتی را می‌توان یک بسته کوچک در دل بسته بزرگ‌تر خدمات مسافرتی دانست. در حقیقت به جای اینکه خود شما به تنهایی و تک تک به رزرو بلیط، هتل و بیمه مسافرتی بپردازید، آژانس مسافرتی همه کارها را برای شما انجام خواهد داد. در این صورت دردسرهای رزرو بلیط یا هتل به ویژه در یک کشور دیگر به حداقل می‌رسد. ضمن اینکه می‌توانید از امکانات دیگری چون گشت شهری، راهنمای تور و ترانسفر فرودگاهی هم بهره مند شوید. علاوه بر اینها می‌توان به تورهای لحظه آخری نیز اشاره کرد که درست در لحظه آخر (یک تا دو روز مانده به اتمام مهلت ثبت نام) به دادِ مسافران و آژانس‌های مسافرتی می رسند.

اخذ ویزای مسافرتی

اسناد و مدارک سفر را نمی‌توان تنها در پاسپورت خلاصه کرد. برای سفر به برخی کشورها شما نیاز به اخذ ویزا دارید که آن نیز پروسه خاص خود را دارد. محول کردن این پروسه به یک آژانس مسافرتی، از دیگر امکاناتی است که می‌توان آن را در یک بسته جامع سفر گنجاند. گرفتن وقت سفارت و ارائه مشاوره در خصوص دریافت ویزای هر کشور، خدمتی است که امروزه برخی از آژانس‌های مسافرتی عهده دار آن شده‌اند تا باری را از روی دوش مسافران بردارند.

در بالا به اجزای یک بسته کامل سفر اشاره کردیم. خدماتی که سایت‌های جامع ارائه دهنده خدمات مسافرتی به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا با صرف زمانی اندک و بدون کمترین دردسر، برنامه ریزی سفر خود را انجام دهند. همانطور که پیشتر اشاره کردیم، انتخاب یک سایت مناسب از میان انبوهی از سایت‌هایی که در کشور روی کار آمده‌اند، اولین قدمی است که باید بردارید. به همین منظور در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به چند سایت معتبر بیندازیم که به ارائه خدمات بالا به مسافران می‌پردازند. تلاش بر آن است تا این نگاه همه جانبه و جامع باشد:

قاصدک ۲۴

سامانه قاصدک ۲۴ یکی از سایت‌های خرید آنلاینی است که امکان رزرو آنلاین بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، بیمه مسافرتی و رزرو هتل را به صورت یکجا در اختیار مسافران قرار داده است. قاصدک ۲۴ با تمرکز بر روی نیاز مشتریان، سرعت و راحتی را در تمام پروسه‌های خرید آنلاین خود به کار بسته است. شما می‌توانید با ورود به سایت و بدون نیاز به ثبت نام، هر بلیطی را که می‌خواهید جستجو و خریداری کرده و آن را در ایمیل خود دریافت کنی

بهترین سایت‌های خرید اینترنتی بلیط، تورمسافرتی و هتل را بشناسید

به عبارت دیگر باید بگوییم که قاصدک ۲۴ هویت و اعتبار خود را از موارد زیر کسب کرده است:

ارائه انواع بلیط هواپیما (اعم از چارتر و سیستمی) در کلیه مسیرهای داخلی و خارجی،
ارائه انواع بلیط قطار در کلاس‌ها و مسیرهای مختلف داخلی،
ارائه انواع بلیط اتوبوس با امکان مشاهده چینش صندلی‌ها،
امکان رزرو بلیط هواپیما و قطار از طریق اپلیکیشن به موازات سایت،
پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین از مشتریان خود در صورت بروز هر گونه مشکل،
امکان رزرو بیمه مسافرتی از طریق معتبرترین شرکت بیمه‌ای کشور (بیمه سامان)،
همکاری با شرکت‌های معتبر هوایی، ریلی و اتوبوسرانی کشور،
پاسخگویی به سوالات مسافران در بخش"سوالات متداول"،
دادن انتخاب بیشتر به مسافر از طریق سیستم فیلترینگ و مرتب سازی جستجوها و
انتخاب و ارائه جذاب ترین محتوا در زمینه گردشگری جهت آشنایی با دنیای شگفت انگیز سفر

علی رغم مشکلاتی که در اپلیکیشن و خرید بلیط هواپیما به صورت دو طرفه در سایت قاصدک ۲۴ وجود دارد، تلاش این سایت برای از میان برداشتن مشکلات و به روز کردن خدمات، نشان از پویایی و توجه آن به نیاز مشتریان دارد.

تکتازان پرواز عرش

تکتازان پرواز عرش یکی دیگر از سامانه‌های ارائه دهنده خدمات مسافرتی است که تمرکز خود را بر روی فروش تورهای مسافرتی داخلی و خارجی، بیمه و اخذ ویزای مسافرتی قرار داده است. در این سایت می‌توانید محبوب ترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی را جستجو کرده و سفارش دهید. تورهای داخلی این سایت شامل تور مشهد، کیش و قشم می‌شود که محبوب ترین مقصدهای داخلی به شمار می‌روند. با انتخاب مقصد خود، جزئیات تور از پرواز تا طول سفر را مشاهده می‌کنید. تورهای خارجی تکتازان نیز به مقصد استانبول، گرجستان، تایلند، مالزی، باکو، ارمنستان، آنتالیا، دبی، هندوستان، کوش آداسی، روسیه، چین، مارماریس، بُدروم و سنگاپور هستند.

بهترین سایت‌های خرید اینترنتی بلیط، تورمسافرتی و هتل را بشناسید

علاوه بر این برای مسافرانی که قصد دارند بیمه مسافرتی خود را به صورت جداگانه تهیه کنند نیز امکان خرید آن فراهم شده است. از دیگر خدمات مهم تکتازان پرواز عرش که شاید در سایت‌های دیگر کمتر به آن توجه شده، امکان اخذ انواع ویزای مسافرتی است که از طریق تماس با کارشناسان مجرب و متخصص این سایت مقدور است. اگر بخواهیم به طور خلاصه به مزایای سایت تکتازان پرواز عرش اشاره کنیم، می‌توانیم موارد زیر را برشماریم:

ارائه تورهای مسافرتی در محبوب ترین و پر طرفدار ترین مقاصد داخلی و خارجی،
امکان سفارش تورهایی که در سایت به نمایش در نیامده‌اند،
توجه به بودجه مسافران از طریق فروش تورها به صورت اقساطی،
امکان تهیه تورهای لحظه آخری با بهترین و عالی‌ترین امکانات و برخورداری از تخفیف‌های ۵ تا ۵۰ درصدی،
برخورداری از پشتیبانی ۲۴ ساعته در تهیه تورهای داخلی و خارجی،
خرید بیمه مسافرتی سامان که پوشش‌های بیمه‌ای متنوعی را به مسافران عرضه می‌کند،
اخذ انواع ویزای مسافرتی مانند ویزای شینگن که پس از چهار مرحله ارسال مدارک و اطلاعات پاسپورت، تأیید کارشناسان آژانس و واریز وجه صورت می‌گیرد،
مقایسه تورهای تکتازان پرواز عرش با سایت‌های دیگر، نشان از ارزان‌تر بودن قیمت آنها دارد.

تکتازان پرواز عرش در عرصه فروش تورهای مسافرتی داخلی و خارجی، یکی از معتبرترین سایت‌ها به شمار می‌رود. با این حال عدم فروش آنلاین تورهای مسافرتی را می‌توان یکی از معایب آن دانست که البته

جااینجاس

جااینجاس یکی از کامل‌ترین سایت‌هایی است که به رزرو آنلاین هتل‌های داخلی می‌پردازد. در این سایت کلیه اقامتگاه‌ها از هتل‌های چند ستاره تا مهمانسرا و اقامتگاه بومگردی در شهرهای مختلف ایران در اختیار مسافران قرار گرفته‌اند. وارد کردن مقصد و مدت اقامت تنها کاری است که با ورود به این سایت انجام دهید. پس از آن اقامتگاه‌ها با جزئیات برای شما به نمایش درخواهند آمد و شما وارد مرحله آخر که رزرو آنلاین است، خواهید شد.

بهترین سایت‌های خرید اینترنتی بلیط، تورمسافرتی و هتل را بشناسید

در بخش راهنمای رزرو که در قسمت بالای صفحه وجود دارد، نحوه رزرو هتل برای شما با تصویر شرح داده شده و از طریق وارد کردن کد رزرو (که بعد از رزرو اتاق به شما داده می‌شود) و شماره همراه خود می‌توانید به پیگیری سفارش خود بپردازید. در مجموع مشتریان دلایل استقبال از سایت جااینجاس برای رزرو هتل‌های داخلی را در موارد زیر خلاصه می‌کنند:

امکان رزرو صد درصد آنلاین تمام انواع هتل‌ها در تمام شهرهای ایران،
معرفی دقیق و کامل هتل‌ها شامل امکانات، موقعیت مکانی، دوری و نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی شهر، قوانین و تصاویر اتاق‌ها،
امکان مرتب سازی جستجوها بر اساس فاکتورهایی چون محبوبیت، تعداد ستاره، بالاترین تخفیف و غیره،
ارائه قیمت‌های معقول و مناسب در مقایسه با سایت‌های دیگر رزرو آنلاین هتل،
برخورداری از کمک‌های آنلاین و ۲۴ ساعته تیم پشتیبانی
امکان پیگیری رزروهای خود از طریق بخش پیگیری سفارش و وارد کردن کد رزرو و شماره تلفن همراه،
دریافت واچر (تأییدیه رزرو) آنی بلافاصله پس از رزرو اتاق
ارائه محتواهای جالب و جذاب در حوزه گردشگری.

جااینجاس در زمینه رزرو هتل‌های داخلی امکانات متنوعی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. با این حال خدمات این سایت تنها به رزرو هتل‌های داخلی محدود می‌شود و شاید بتوان این را یکی از معایب سایت دانست.

سیمرغ ۲۴

سیمرغ ۲۴ از دیگر سایت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما و بیمه مسافرتی است. در این سایت قابلیت رزرو انواع بلیط هواپیما اعم از چارتر و سیستمی در اختیار مشتریان قرار گرفته است. اگرچه بلیط‌های سیمرغ ۲۴ تنها داخلی هستند، اما تمام شهرهای ایران را پوشش می‌دهند. با درج مبدأ، مقصد و تاریخ سفر، کلیه بلیط‌های موجود به نمایش در می آیند و شما می‌توانید از میان آنها دست به انتخاب بزنید. اگرچه محدود شدن خدمات این سایت به فروش بلیط داخلی را می‌توان به نوعی از معایب این سایت به شمار آورد.

بهترین سایت‌های خرید اینترنتی بلیط، تورمسافرتی و هتل را بشناسید

امکان فیلتر بر اساس قیمت، نوع بلیط، ساعت پرواز و شرکت هوایی،
حضور شرکت‌های هوایی معتبر از ماهان و ایران ایر تا تابان و معراج،
ارائه بلیط‌های ارزان، چارتر و لحظه آخری،
پرداخت آنلاین و دریافت بلیط در ایمیل شخصی،
پشتیبانی ۲۴ ساعته و فروش بیمه مسافرتی خدماتی هستند که در سیمرغ ۲۴ می‌توانید از آنها بهره مند شوید.

خبر آگهی

کد خبر 4591059

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود