دانلود آخرین نسخه Gcam اپلیکیشن دوربین گوگل


مجله آنلاین موبنا –   برنامه Gcam از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است که در این پست به آخرین ویژگی های اضافه شده به نسخه آخر آن میپردازیم. آپدیت دائمی این برنامه از نقاط مثبت آن می‌باشد. ویژگی دارک مود یا حالت تاریک از جدیدترین ویژگی های اضافه شده به نسخه جدید Gcam میباشد که برگرفته از حالت شب اندروید Q است. همچنین گوگل در این نسخه از Measure...

مجله آنلاین موبنا – برنامه Gcam از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است که در این پست به آخرین ویژگی های اضافه شده به نسخه آخر آن میپردازیم. آپدیت دائمی این برنامه از نقاط مثبت آن می‌باشد.

ویژگی دارک مود یا حالت تاریک از جدیدترین ویژگی های اضافه شده به نسخه جدید Gcam میباشد که برگرفته از حالت شب اندروید Q است. همچنین گوگل در این نسخه از Measure Mode استفاده کرده است که با استفاده از دوربین میتوانید اندازه اشیا را اندازه گیری کنید. اپلیکیشن دوربین گوگل که در گوشی های پیکسل نیز بکار میرود همچنین از قابلیت فلش در سلفی و قطع صدای شاتر بهره میبرد. از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

night sight top shot slow motion photo-booth motion auto focus RAW support new panorama UI portrait mode AR stickers

بنابراین با دانلود و نصب اپلیکیشن گوگل از طریق این پست میتوانید این ویژگیها را بروی گوشی خود داشته باشید و از آن لذت ببرید. گفتنی است این نسخه احتمالا بروی گوشی های با اندروید 9 جواب خواهد داد و روی اندروید های با نسخه پایین تر احتمالا جوابگو نیست.

همچنین در صورتی که از مود Manual این اپلیکیشن استفاده کنید قابلیت های بیشتری همچون HDR+ خواهید داشت. همینطور در گوشی های پیکسل 3 این برنامه قابلیت های بیشتری دارند :

Live Lens H265 video recording Motion Autofocus Top Shot Group Selfies Night Sight Photo Booth Super Res Zoom

دانلود برنامه Gcam نسخه 6.2

همانطور که در بالا اشاره کردیم این برنامه بروی دستگاه های با اندروید 9 پاسخگو میباشد و اطمینانی از اجرای آن بروی دستگاههای اندروید 8 نداریم :

دانلود آخرین نسخه Gcam اپلیکیشن دوربین گوگل

دانلود آخرین نسخه مناسب گوشی ها و اندروید های مختلف از طریق صفحه رسمی سایت XDA :

دانلود Gcam مخصوص گوشی‌ها و اندروید‌های مختلف

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022