دولت تدبیر و امید بستر مناسب فعالیت احزاب را فراهم کرد


دولت تدبیر و امید بستر مناسب فعالیت احزاب را فراهم کرد

سمنان- ایرنا- عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران گفت: بسترسازی دولت تدبیر و امید برای فعالیت احزاب در کشور به ویژه با از سرگیری فعالیت خانه احزاب ایران مطلوب بوده است.

احمد حکیمی پور روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پیش از دولت تدبیر و امید فعالیت حزبی در کشور با مشکلاتی مواجه بود که در این دولت بسیاری از مشکلات این بخش برطرف شد.
وی خاطرنشان کرد: اگرچه با وضعیت آرمانی در بحث فعالیت احزاب در کشور فاصله داریم، اما در این دولت اجرای برنامه های حزبی تا حدود زیادی رونق گرفته است.
عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران ادامه داد: رسیدن به شرایط آرمانی در کشور برای تحقق تفکر حزبی زمان بر است، اما بسترسازی های بسیاری خوبی از سوی دولت تدبیر و امید برای فعالیت های جریان های سیاسی در کشور فراهم شده است .
وی با اشاره به اینکه اصلاح قانون احزاب و قانون انتخابات از اقدام های خوب دولت تدبیر و امید برای فعالیت احزاب در کشور بود، اظهار امیداوری کرد: با رونق فعالیت حزبی، کنش سیاسی از مجرای احزاب در کشور شکل بگیرد.
عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در سال 98 در پیش داریم، احزاب سعی می کنند با همفکری برای ساماندهی برنامه و اجرای آن در این انتخابات به مطلوب خود برسند.
احمد حکیمی پور، دبیر حزب اراده ملت، با هدف حضور در نشست شورای استانی این حزب در سمنان حضور یافت.
به گزارش ایرنا، خانه احزاب ایران یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که در سال 1379 از احزاب قانونی ایران شکل گرفته و در تلاش است تا فاصله بین احزاب را کاهش دهد؛ خانه احزاب علاوه بر عضویت در کنفرانس بین‌المللی احزاب سیاسی آسیایی مورد تایید دولت است.
7339/6103

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید