دانلود فول ریس گرندپری موتوجی پی آمریکا 2019


موتوجی پی ایران – الکس رینز، موتورسوار سوزوکی اولین پیروزی موتوجی پی خود را در گرندپری آمریکا کسب می کند. موتورسوار سوزوکی به خوبی توانست مسابقه اش را مدیریت می کند و در دورهای پایانی با سبقت از ولنتینو روسی، به پادشاهیمارک مارکز در آستین آمریکا پایان دهد. دکتر با فاصله ی 0.462 ثانیه ای در مکان دوم قرار گرفت و جک میلر نیز توانست بالاتر ازآندره...

موتوجی پی ایرانالکس رینز، موتورسوار سوزوکی اولین پیروزی موتوجی پی خود را در گرندپری آمریکا کسب می کند. موتورسوار سوزوکی به خوبی توانست مسابقه اش را مدیریت می کند و در دورهای پایانی با سبقت از ولنتینو روسی، به پادشاهیمارک مارکز در آستین آمریکا پایان دهد. دکتر با فاصله ی 0.462 ثانیه ای در مکان دوم قرار گرفت و جک میلر نیز توانست بالاتر ازآندره دویزیوسو قرار گرفته و سکو کسب کند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

* نکته ۱ : اگر در پرداخت شما مشکلی به وجود آمد با استفاده از فرم تماس با ما در سایت با ما ارتباط برقرار کنید و آی دی تلگرام خود را ارسال کنید تا لینک دانلود برایتان ارسال شود .

* نکته ۲ : دقت کنید که اطلاعات پرداخت را درست وارد کنید اگر در پرداخت شما مشکلی به وجود آمد بر طبق آن بررسی خواهد شد .

* نکته ۳ : برای اجرای نسخه کم حجم از برنامه pot player روی ویندوز استفاده کنید. در صورت مشاهده این فیلم با تلفن همراه نیز از برنامه mx player استفاده نمایید.

..:: لینک مستقیم ::.. گزارش انگلیسی موتوجی پی

حجم 1 گیگابایت | مدت زمان 100 دقیقه | کیفیت HD

آرشیو فصل های گذشته موتوجی پی

دانلود پکیج فول ریس موتوجی پی 2018

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج