نمایندگان صلیب سرخ از محل اسکان سیل زدگان دراهواز دیدن کردند


نمایندگان صلیب سرخ از محل اسکان سیل زدگان دراهواز دیدن کردند

اهواز - ایرنا - نمایندگان صلیب سرخ جهانی عصر یکشنبه به همراه مسئولان هلال احمر و سپاه ناحیه امام علی(ع) از محل اسکان سیل زدگان در سالن 9 دی اهواز دیدن کردند.

به گزارش ایرنا نمایندگان سازمان صلیب سرخ جهانی در این بازدید روند خدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی از سیل در استان خوزستان را بررسی کردند .
نمایندگان صلیب سرخ برای کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده استان خوزستان اعلام آمادگی کرده و در خصوص کمبودها و مشکلات با مردم و مسئولان گفت و گو کردند .
سرهنگ عادل ساری فرمانده ناحیه امام علی(ع) سپاه ولیعصر(عج) خوزستان شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهار داشت : باتوجه به شرایط خاص و بازتاب گسترده حوادث مربوط به سیلاب در استان، روز یکشنبه نمایندگانی از سازمان صلیب سرخ جهانی برای بازدید از مناطق سیل زده استان به خصوص محل اسکان موقت سیل زدگان به اهواز سفر کردند.
وی افزود: نمایندگان سازمان صلیب سرخ در این دیدار همچنین وعده دادند در صورت نیاز کمک های قابل توجهی از سایر کشورها جمع آوردی کرده و برای مناطق سیل زده خوزستان ارسال خواهند کرد.
فرمانده ناحیه امام علی(ع) سپاه ولیعصر(عج) خوزستان تصریح کرد : امید است باتوجه به ورود سازمان ‌های بین المللی به موضوع سیلاب در استان هرچه سریعتر تجهیزات و امکانات مورد نیاز مردم سیل زده فراهم شود و تا اندازه ای کمبودها رفع گردد .
پیش از این نیز در 20 فروردین ماه سال جاری با حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و نماینده صلیب سرخ آلمان، 20 فروند قایق موتوری برای اعزام به مناطق سیل زده خوزستان تحویل جمعیت هلال احمر خوزستان شد .
7152/6068

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری