راه روستایی زنده جان در کاشمر مسدود شد


راه روستایی زنده جان در کاشمر مسدود شد

مشهد- ایرنا- جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران کاشمر از مسدود شدن راه روستایی زنده جان از توابع بخش مرکزی این شهرستان به علت جاری شدن سیلاب خبر داد.

مهدی نایه‌ در شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بازدیدی که اعضاء ستاد مدیریت بحران از تمامی بندهای شهرستان کاشمر انجام دادند مشخص شد که تاکنون مشکل خاصی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه تاکنون بیشترین میزان بارندگی در کاشمر با 32 میلیمتر در ایستگاه قوچ پلنگ ثبت شده است و در حال حاضر بارش‌ها در این روستا بیشتر است ادامه داد: به جز راه روستایی زنده‌جان سایر راه‌های روستایی شهرستان کاشمر باز است.
وی افزود: در شهر کاشمر نیز با آماده باش 100 نفر از نیروهای ستاد بحران شهرداری در دو مسیر غرب و شرق شهر به جز چند مورد آب گرفتگی جزئی که توسط نیروهای شهرداری رفع شد مشکل خاصی وجود نداشته است.
جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان کاشمر گفت: نگرانی هایی در خصوص منطقه حاشیه نشین حسین آباد و قسمت مسکن مهر وجود داشت که تمهیدات لازم اندیشیده شد و سیلاب به بیرون شهر هدایت شد.
نایه در اظهار داشت: در بخش کوهسرخ 50 واحد مسکونی در مسیل رودخانه قرار دارد که اخطارهای لازم به صورت کتبی به همه ساکنان این منازل داده شده است اما تا این لحظه در این بخش هم مشکل خاصی نداشته ایم.
بخشدار کوهسرخ نیز گفت: به توجه به ریزش‌ کوه به دلیل بارندگی‌های امروز در مسیر گردنه چلپو تردد از این مسیر خطرناک است و نیروهای راهداری مشغول رفع مشکل هستند.
مجید کاریزنویی افزود: از بعدازظهر امروز شدت بارش های رگباری کاهش پیدا کرده و خسارت جدی تاکنون گزارش نشده است.
بخشدار کوهسرخ گفت: بیشترین نگرانی از روستاهای در مسیل رودخانه نابای و ششطراز است و اگر این رودخانه سیلابی شود و طغیان کند شهر ریوش، طرق، کریز، بند قراء و برخی روستاهای دیگر دچار مشکل خواهند شد.
کاشمر در فاصله 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
1922/ 7497

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی