پس از عرضه‌ی بازی My Time at Portia، به‌روزرسانی برای نسخه‌ی نینتندو سوئیچ آن منتشر خواهد شد


همان‌طور که در جریان هستید، تا دو روز دیگر شاهد انتشار بازی My Time At Portia برای کنسول‌های نسل هشتم خواهیم بود. حال به تازگی شرکت بازی‌سازی پاتا گیمز (Pathea Games) اعلام کرده که یک به‌روزرسانی پس از عرضه‌ی بازی برای نسخه‌ی نینتندو سویچ آن منتشر خواهد شد. بازی نقش‌آفرینی و جهان‌باز My Time at Portia به نوعی مانند بازی Stardew...

پس از عرضه‌ی بازی My Time at Portia، به‌روزرسانی برای نسخه‌ی نینتندو سوئیچ آن منتشر خواهد شد

همان‌طور که در جریان هستید، تا دو روز دیگر شاهد انتشار بازی My Time At Portia برای کنسول‌های نسل هشتم خواهیم بود. حال به تازگی شرکت بازی‌سازی پاتا گیمز (Pathea Games) اعلام کرده که یک به‌روزرسانی پس از عرضه‌ی بازی برای نسخه‌ی نینتندو سویچ آن منتشر خواهد شد.

بازی نقش‌آفرینی و جهان‌باز My Time at Portia به نوعی مانند بازی Stardew Valley به نظر می‌رسد که بی‌شک، طرفداران و هواداران بازی‌هایی با حال و هوای مزرعه را به خود جذب خواهد کرد. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، بازی‌بازان با جستجو در دنیای باز و استثنایی My Time At Portia ، مواد اولیه مختلفی جمع‌آوری می‌کنند. شما در بازی درختان را قطع کرده، گیاهان مورد نظر خود را جمع‌آوری نموده، در مخروبه‌ها به دنبال اشیای قدیمی گشته و حتی باغ و باغچه مخصوص خود را پرورش می‌دهید. مناطق مختلف و منحصر به فرد بسیاری در این عنوان وجود داشته که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید، مناطقی چون صحراها، جزایر، مناطق کوهستانی، مرداب‌ها، معادن، آب‌سنگ‌ها و عناوین دیگر.

استودیوی سازنده اعلام کرده که :

دنیای My Time At Portia بسیار زنده به نظر می‌‌آید چراکه مردمان آن به مدرسه رفته، سر کار می‌روند، ورزش می‌کنند، خوش گذرانده و داستان‌های منحصر به فردی برای بیان کردن، خواهند داشت. شما می‌توانید با مردم روستا دوست شده یا حتی روابط عاشقانه با آن‌ها برقرار کنید.

همان‌طور که مشخص است، حال و هوایی بی‌نظیر در بازی My Time At Portia جریان دارد که به جرات می‌تواند افراد زیادی را مدت‌ها به خود مشغول کند. شما در بازی یک محل کاری را از پدربزرگ خود به ارث برده‌اید که در جریان بازی، با جمع‌آوری مواد مختلف و همچنین ساختن محصولات متنوع، این کارگاه را گسترش خواهید داد. این کارگاه جایی بوده که شما می‌توانید با استفاده از اشیای قدیمی، زندگی جدیدی برای خود ساخته و همچنین وضعیت زندگی مردمان روستا را نیز بهتر کنید. تیم سازنده اعلام کرده که بازی‌بازان برای دسترسی به بعضی از آیتم‌ها و محصولات، نیاز به مبارزه و درگیری با جانوران مختلفی دارند که بی‌شک، تجربه‌ای منحصر به فرد و جدید را در اختیار هواداران خواهد گذاشت.

حال اخیرا مشخص شده بود که نسخه‌ی نینتندو سوئیچ بازی My Time At Portia، مدت زمان زیادی را صرف بارگذاری می‌کند و این موضوع به‌طور قطع با اعتراض بازی‌بازان و کاربران رو به رو خواهد شد. به همین دلیل، تیم سازنده اعلام کرده که پس از عرضه‌ی بازی برای کنسول‌های مورد نظر، یک به‌روزرسانی برای حل این مشکل منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد که کند بودن نسخه‌ی نینتندو سوئیچ، به دلیل محتویات و آیتم‌های زیاد بازی My Time At Portia شناخته می‌شود. پس اگر از دارندگان کنسول محبوب و پرطرفدار نینتندو سوئیچ هستید، حتما پس از دریافت و خرید بازی My Time At Portia، به‌روزرسانی مذکور را نصب کنید.

بازی My Time At Portia هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. تاریخ انتشار این عنوان برای دیگر پلتفرم‌های موجود یعنی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ،۲۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ مصادف با ۱۶ آوریل ۲۰۱۹ میلادی اعلام شده است. اگر جزو علاقه‌مندان و طرفداران این بازی منحصر به فرد و ویژه هستید، همین الان می‌توانید بازی My Time At Portia را از طریق وب‌سایت معتبر آمازون پیش‌خرید کنید.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

پس از عرضه‌ی بازی My Time at Portia، به‌روزرسانی برای نسخه‌ی نینتندو سوئیچ آن منتشر خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری