محور بجستان به مطرآباد مسدود شد


محور بجستان به مطرآباد مسدود شد

گناباد- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بجستان گفت: محور روستایی بجستان به مطرآباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان به دلیل بروز سیلاب یکشنبه شب مسدود شد.

حسن غفوریان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این محور مواصلاتی تا فروکش کردن سیلاب مسدود است.
وی از مردم مناطق شهری و روستایی بجستان خواست از نزدیک شدن به محل عبور سیلاب و روان آبها خودداری کنند و تا پایداری هوا و اتمام سیلاب از انجام سفرهای برون شهری در جاده های مواصلاتی شهرستان پرهیز کنند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بجستان گفت: مردم در صورت ضرورت حتما قبل سفر از طریق تماس با شماره تماس 56526463 اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بجستان از وضعیت جاده ها اطلاع حاصل کنند.
غفوریان افزود: پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه بجستان در آمادگی کامل برای ایمن سازی محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان جهت کاهش خطرات ناشی از بارش شدید باران و سیلاب هستند.
شهرستان بجستان در فاصله 278 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
همچنین فرماندار کلات نیز یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در پی بارشهای دیروزو امروز 24 و 25 فروردین ماه همچنان راه ارتباطی 9 روستا در این شهرستان مسدود است.
مهدی ناصری افزود: راه روستایی ارتکند به ژرف که ارتباط دهنده چهار روستاست و راه ارتباطی آبگرم تا مومن آباد که سه روستا را به یکدیگر متصل می کند مسدود اعلام شده است.
وی با اشاره به انسداد راه ارتباطی روستاهای سنگ دیوار و بابا فرجی ادامه داد: تردد در 18 مسیر از 23 راه ارتباطی به مناطق موسوم به 'محلات دامداری' در این شهرستان ممکن نیست و البته این راهها در قالب راههای روستایی و یا عشایری قرار نمی گیرند.
فرماندار کلات گفت: خدمات گاز، برق و مخابرات در تمام مناطق کلات متصل است و تنها آب روستاهای کرناوه و قلعه نو هنوز وصل نشده است.
ناصری افزود: امروز بر خلاف شنبه بارشهای شدید رگباری در شهرستان نداشته ایم و تنها شاهد حرکت روان آبها در برخی معابر بودیم.
جریان سیلاب دیشب در شهرستان کلات علاوه بر انسداد برخی راههای روستایی و فرعی موجب آبگرفتگی 70 منزل مسکونی و سیل بردگی پنج دستگاه خودرو در شهر مرکزی این شهرستان شده است.
بر اساس اخطار اداره کل هواشناسی خراسان رضوی شدت بارشها طی فردا 26 فروردین ماه در این استان افزایش یافته که منجر به بروز روان آب، آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها در بیشتر مناطق خراسان رضوی می شود.
مرکز شهرستان 38 هزار نفری کلات در فاصله 155 کیلومتری شمال شرق مشهد واقع است.
3221/1922/2095

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟