جاده بجستان به مطرآباد و راه 9 روستا در کلات مسدود شد


جاده بجستان به مطرآباد و راه 9 روستا در کلات  
مسدود شد

گناباد - ایرنا - جاده شهرستان بجستان به مطرآباد و راه 9 روستا در شهرستان کلات استان خراسان رضوی براثر بارندگی و جاری شدن سیل مسدود شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بجستان یکشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: جاده روستایی بجستان به مطرآباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان به دلیل بروز سیلاب مسدود شد.
حسن غفوریان افزود: این جاده تا فروکش کردن سیلاب مسدود است.
وی از مردم مناطق شهری و روستایی بجستان خواست از نزدیک شدن به محل عبور سیلاب و روان آبها خودداری کنند و تا پایداری هوا و اتمام سیلاب از انجام سفرهای برون شهری در جاده های شهرستان پرهیز نمایند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بجستان گفت: مردم در صورت ضرورت قبل سفر از طریق تماس با شماره تماس 56526463 اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بجستان از وضعیت جاده ها اطلاع حاصل کنند.
غفوریان افزود: مامورین راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه بجستان در آمادگی کامل برای ایمن سازی جاده های حوزه استحفاظی این شهرستان هستند.
شهرستان بجستان در 278 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
فرماندار کلات نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در پی بارشهای دیروز و امروز راه ارتباطی 9 روستا در این شهرستان همچنان مسدود است.
مهدی ناصری افزود: راه روستایی ارتکند به ژرف که ارتباط دهنده چهار روستاست و راه ارتباطی آبگرم تا مومن آباد که سه روستا را به یکدیگر متصل می کند مسدود اعلام شده است.
وی با اشاره به انسداد راه ارتباطی روستاهای سنگ دیوار و بابا فرجی ادامه داد: تردد در 18 مسیر از 23 راه ارتباطی به مناطق موسوم به 'محلات دامداری' در این شهرستان ممکن نیست و البته این راهها در قالب راههای روستایی یا عشایری قرار نمی گیرند.
فرماندار کلات گفت: خدمات گاز، برق و مخابرات در تمام مناطق کلات وصل شده است و تنها آب روستاهای کرناوه و قلعه نو هنوز قطع است.
جریان سیلاب دیشب در شهرستان کلات علاوه بر انسداد برخی راههای روستایی و فرعی موجب آبگرفتگی 70 منزل مسکونی و سیل بردگی پنج دستگاه خودرو در شهر مرکزی این شهرستان شد.
بر اساس اخطار اداره کل هواشناسی خراسان رضوی شدت بارشها طی فردا 26 فروردین ماه در این استان افزایش یافته که منجر به بروز روان آب، آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها در بیشتر مناطق خراسان رضوی می شود.
مرکز شهرستان 38 هزار نفری کلات در 155 کیلومتری شمال شرق مشهد واقع است.
3221/1922/2095 / 6053

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022