آتش‌سوزی ساختمان پنج طبقه در خیابان پرستار 8 نفر مصدوم شدند


آتش‌سوزی ساختمان پنج طبقه در خیابان پرستار  8 نفر مصدوم شدند

مدیر منطقه 8 عملیات سازمان آتش نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک‌ساختمان مسکونی خبر داد. به گزارش ایلنا، مدیر منطقه 8...

مدیر منطقه 8 عملیات سازمان آتش نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک‌ساختمان مسکونی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیر منطقه 8 عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت اعلام کرد: حوالی ساعت 12 امروز با تماس شاهدان ماجرا به سامانه 125 بلافاصله ماموران ایستگاه های 117 و 48 و نیز با توجه به دریافت خبر محبوس شدن افراد در داخل ساختمان، تیم نجات 2 به همراه نردبان هیدرولیکی، تشک‌نجات و خودرو حامل دستگاه‌تنفسی به محل حادثه در منطقه پاسدار گمنام، خیابان پرستار اعزام شدند.

عزیز غلامی افزود: طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه دو واحدی به‌دلیل نامعلومی دچار آتش‌سوزی شد و شعله‌ها در حال سرایت به طبقات فوقانی بود که دود شدید حاصل از آن نیز تمام طبقات را در بر گرفته بود.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان با توجه به اعلام محبوس شدن افراد داخل طبقات، پس از قطع برق و گاز ساختمان با تجهیزات لازم خود را به طبقه دوم رسانده و چند تیم دیگر برای نجات افراد در طبقات وارد عملیات شدند.

غلامی‌نسب ادامه داد: همزمان با کنترل، مهار و خاموش کردن آتش و جلوگیری از پیشروی آن، نجات‌گران نیز موفق به خروج هشت نفر از ساکنان مرد و زن گرفتار از طریق پشت‌بام و راه‌پله‌ی خروجی از حیاط به خارج از ساختمان شدند که این افراد دچار دود گرفتگی شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از لکه‌گیری و ایمن کردن محل، دودها را توسط فن‌های فشار مثبت به بیرون از ساختمان تخلیه کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها