سرنوشت طرح ها و لوایح بلاتکلیف در قوه قضاییه روشن می شوند


سرنوشت طرح ها و لوایح بلاتکلیف در قوه قضاییه روشن می شوند

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از دیدار اعضای امروز این کمیسیون با رییس قوه قضاییه خبر داد و گفت: طرح ها و لوایح بلاتکلیف در قوه قضاییه تعیین تکلیف می شوند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از خانه ملت، یحیی کمالی پور در تشریح دستور کار امروز - یکشنبه - کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز اعضای کمیسیون با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی رییس قوه قضایه دیدار و گفت و گو کردند.
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، افزود: در ابتدا رییس کمیسیون اعضای کمیسیون را معرفی کرد و نمایندگان به بررسی چالش ها و مشکلات قوه قضاییه پرداختند.
وی ادامه داد: مبارزه با فساد، شفاف سازی در قوه قضاییه، جلوگیری از اطاله دادرسی، نظارت بر دستگاه قضا، مشکلات جذب گزینش قضات و شوراهای حل اختلاف و چگونگی رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی از جمله مواردی بود که توسط اعضای کمیسیون مطرح شد.
وی با بیان اینکه رییس قوه قضاییه بر ضرورت تعامل مناسب میان این دستگاه با مجلس تاکید کردند، گفت: وی از حضور در مجلس و کمیسیون قضایی و حقوقی برای استحکام تعامل میان مجلس و قوه قضاییه استقبال کردند و به زودی این حضور انجام می شود.
کمالی پور یادآور شد: مقرر شد طرح ها و لوایحی که در قوه قضائیه بلاتکلیف مانده مانند آیین نامه های مرتبط با قانون آیین دادرسی کیفری هر چه سریع تر تعیین تکلیف و به مجلس ارسال شود.
سیام**1751**1535

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها