دستگیری زورگیرهای شمشیر به‌دست در مشهد


دستگیری زورگیرهای شمشیر به‌دست در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری متهمان پرونده زورگیری‌های حیله‌گرانه خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، اکبر آقابیگی در پی گزارش زورگیری از دو مرد جوان و تهدید شمشیر توسط چند نفر با توجه به اهمیت موضوع دستور بررسی سریع پرونده به سرکلانتری ششم پلیس مشهد صادر کرد.

وی افزود: تحقیقات اولیه تیم دایره تجسس کلانتری میرزا کوچک خان در این رابطه برابر اظهارات شاکی پرونده حاکی از آن بود که دو دختر 24 و 29 ساله با ترفند آشنایی خیابانی با دو جوان در خیابانی خلوت مشغول صحبت بوده‌اند که ناگهان دو مرد ناشناس با تهدید شمشیر به سوی آن‌ها حمله‌ور می‌شوند. این افراد خشن با بهانه این که چه ارتباطی با دو دختر جوان دارید دو جوان را تهدید و بیش از 5 میلیون تومان از آن‌ها زورگیری کرده و متواری می‌شوند.

آقابیگی ادامه داد: ماموران کلانتری میرزا کوچک خان در پیگیری این پرونده به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به ردزنی این دو زن جوان و یکی از همدستان آنان شد. پلیس با شناسایی خانه‌ای که دو زن جوان به آن رفت‌وآمد داشتند پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شد و محل را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد تشریح کرد: پلیس در این عملیات ضربتی زن 24 ساله‌ای که صاحبخانه بود را به همراه سه پسر 22، 23 و 24 ساله در حال استعمال مواد مخدر دستگیر کردند. تحقیقات پرونده با اعلام شکایت دو شاکی برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق