الجزایری‌ها با سنگ به‌استقبال کاروان هیئت دولت رفتند


الجزایری‌ها با سنگ به‌استقبال کاروان هیئت دولت رفتند

مردم الجزایر با سنگ به‌استقبال کاروان هیئت دولت در شهر القنادسه رفتند و اجازه ورود این کاروان را به شهر خود ندادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، با وجود اینکه "عبدالعزیز بوتفلیقه" از سمت ریاست جمهوری الجزایر کناره‌گیری کرده است اما دولت الجزیره و سردمداران نظام او همچنان قدرت را در اختیار دارند. مردم الجزایر معتقدند که تمام افراد وابسته به نظام بوتفلیقه باید از قدرت کنار بروند و به همین منظور طی دو جمعه گذشته تظاهرات گسترده‌ای علیه عناصر وابسته به نظام بوتفلیقه برگزار کردند.

الجزایری‌ها با سنگ به‌استقبال کاروان هیئت دولت رفتند

کاروان هیئت دولت که متشکل از وزیران کشور، مسکن و منابع آب بود، هنگام ورود به شهر "القنادسه" استان بشار واقع در جنوب غربی الجزایر آماج سنگباران مردم قرار گرفت و شهروندان القنادسه اجازه ورود این کاروان را به شهر خود ندادند.

به‌نوشته روزنامه الجزایری الخبر الیومی، بر اثر این سنگباران دو خودروی دولتی به‌شدت آسیب دید اما گزارشی از مجروح شدن اعضای کاروان هیئت دولت مخابره نشده است. این دومین باری است که کاروان هیئت دولت نتوانست وارد یکی از شهرهای استان بشار شود.

قرار بود این هیئت دولتی از شهر العبادله واقع در همین استان دیدن کند، اما اطلاع یافتند شهروندان العبادله در ورودی‌های این شهر تجمع اعتراض‌آمیز برپا کرده‌اند و شورای شهر العبادله از طریق استاندار بشار به وزیر کشور و دو وزیر همراه او اطلاع داد که شهروندان العبادله آنان را به‌عنوان عناصری نامطلوب می‌شناسند و مخالف سفر آنان به شهر خود هستند.

پس از اینکه شهروندان القنادسه و العبادله به کاروان هیئت دولت اجازه ندادند وارد شهرشان شود، این کاروان به شهر بشار مرکز استانی به همین نام بازگشت.

انتهای پیام/*

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس