ختم دادگاه حسین هدایتی/گلایه های ظریف از اروپایی‌ها/آغاز کار اجرایی انتخابات مجلس و...


ختم دادگاه حسین هدایتی/گلایه های ظریف از اروپایی‌ها/آغاز کار اجرایی انتخابات مجلس و...

آغاز کار اجرای انتخابات مجلس در وزارت کشور، نجات سیل زده‌ها با خشایارهای نیروی زمینی سپاه، تکرار ادعای بی‌اساس پمپئو علیه ایران، قدردانی نماینده ولی فقیه در سپاه از مردم، ائمه جمعه و روحانیون سراسر کشور، گلایه ظریف از کشورهای اروپایی در اجرای تعهداتشان نسبت به ایران، نخستین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی به ریاست معاون ظریف، ششمین جلسه...

به گزارش ایسنا، مدیرکل انتخابات وزارت کشور با اعلام اینکه کار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور آغاز شده است، اظهار کرد: از اردیبهشت ماه اجرای مراحل انتخابات بر اساس تقسیم‌بندی زمانی وزارت کشور آغاز می‌شود. اجرای این تقسیم بندی زمانی که در وزارت کشور تهیه شده است، با دستور وزیر کشور شروع می‌شود.

امروز همچنین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا برگزار شد.

ختم دادگاه حسین هدایتی/گلایه های ظریف از اروپایی‌ها/آغاز کار اجرایی انتخابات مجلس و...

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: با درگذشت ۵ نفر در حوادث سیل استان خوزستان و یک نفر در استان ایلام، کشته‌های سیل اخیر در کشور به ۷۶ نفر رسید.

یک وکیل دادگستری: تحریم‌ها در میزان آمادگی نهادهای امدادرسان برای کاهش آثار سیل مؤثر بوده است

نماینده مشکین‌شهر: مدیران وزارت نیرو و جهادکشاورزی به درآمدزایی پساسیل توجه کنند

همچنین معاون اول رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان‌های رضوی و جنوبی، از آخرین وضعیت بارش‌ها و اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با سیل در این استان‌ها مطلع شد و بر آمادگی همه جانبه در استان‌های درگیر با سیل و مناطق در معرض طغیان رودخانه‌ها تاکید کرد. جهانگیری همچنین تاکید کرد: دستگاه‌های امدادی تا هر زمان که لازم است در حالت آماده باش باشند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز از نجات سیل زده‌ها با خشایارهای نیروی زمینی سپاه خبر داد.

تشریح اقدامات سپاه در سیل اخیر توسط سخنگوی سپاه

آمادگی یکان‌های ارتش برای امدادرسانی به استان‌های جنوبی، جنوب شرقی و شرقی کشور

موافقت رئیس قوه قضائیه با بهره‌مندی قضات استان‌های خوزستان و هرمزگان از مزایای مناطق محروم

ارسال ۴۰۰۰ بسته لوازم خانگی تولید داخل برای مردم مناطق سیل زده گلستان

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: تأمین مسکن موقت و لوازم ضروری زندگی بیشترین نیاز سیل زدگان است

درهمین رابطه سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از ایجاد سهمیه اضافه برای پشت‎ کنکوری‌های سیل ‎ زده خبر داد.

گزارش کامل بررسی سیلاب‌های اخیر کشور با حضور با حضور مسؤولین مربوطه و وزرای راه، کشاورزی، کشور و نیرو در مجلس را نیز می‌توانید اینجا بخوانید.

ختم دادگاه حسین هدایتی/گلایه های ظریف از اروپایی‌ها/آغاز کار اجرایی انتخابات مجلس و...

سفیر فرانسه در واشنگتن در صفحه توئیتر خود با بیان اینکه انقضای برجام به معنای عدم پایبندی ایران به یک برنامه غیرنظامی برای فعالیت‌های هسته‌ای آن نیست مدعی شد که در صورت عدم رعایت این مسئله از سوی ایران پس از برجام ممکن است باز هم تحریم‌هایی علیه این کشور اعمال شود.

در واکنش به این اظهارات سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت: اگر توییت‌های ژرار آرو، موضع فرانسه است، ما با نقض آشکار و عمده اهداف برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ روبرو هستیم. نیاز است پاریس فوراً آن را اصلاح کند یا ما اقدام مقتضی را انجام می‌دهیم.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا نیز در سفر خود به پاراگوئه در یک گفت‌وگوی اختصاصی با صدای آمریکا ادعایی مبنی بر حمایت ایران از فعالیت حزب‌الله در آمریکای جنوبی مطرح کرد و گفت: شکی در این نیست. پول ایران در آمریکای جنوبی برای حمایت از حزب‌الله، حمایت از سازمان‌های مجرمانه برون مرزی، حمایت از تلاش‌های در راستای تروریسم در سراسر منطقه صرف می‌شود.

همچنین محمدباقر خرمشاد، دبیر کمیته علمی همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴ شمسی گفت: ایران یکی از بازیگران مهم در جغرافیای جهان اسلام به شمار می‌رود و جهان اسلام در افق ۱۴۱۴ شمسی را بدون بازیگری مؤثر و قدرت تعیین کنندگی ایران نمی‌توان تصور کرد.

ختم دادگاه حسین هدایتی/گلایه های ظریف از اروپایی‌ها/آغاز کار اجرایی انتخابات مجلس و...

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه در تماس تلفنی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، از حمایت‌های گسترده و معنادار مردم، ائمه جمعه و روحانیون سراسر کشور از سپاه برابر اقدام اخیر آمریکایی‌ها در قرار دادن این نهاد انقلابی در فهرست سازمان‌های تروریستی قدردانی کرد.

دیاکو حسینی: آمریکا بداند اقدام علیه سپاه موجب وحدت گروه‌های سیاسی در ایران می‌شود

رهامی: ما همگی از اساس سپاه حمایت می‌کنیم

مولایی: اقدام آمریکا علیه سپاه مغایر تمام اصول و تعهدات بین‌المللی است

ان‌بی‌سی: اقدام علیه سپاه نیروهای آمریکایی را به خطر می‌اندازد

ختم دادگاه حسین هدایتی/گلایه های ظریف از اروپایی‌ها/آغاز کار اجرایی انتخابات مجلس و...

وبسایت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با حضور محمدجواد ظریف رونمایی شد. وزیر امور خارجه در حاشیه این مراسم از کشورهای اروپایی در اجرای تعهداتشان نسبت به ایران گلایه کرد و با بیان اینکه ساز و کار متناظر برای اینستکس هفته گذشته در ایران راه اندازی شد تاکید کرد که اروپایی‌ها نسبت به انجام تعهداتشان در ایران بسیار عقب هستند.

ظریف در دیدار با رئیس کمیسیون سیاست خارجی و مهاجرت مجلس سنای ایتالیا با اشاره به وجود روابطی قوی بین دو کشور در چهل سال گذشته، ابراز امیدواری کرد دولت ائتلافی کنونی ایتالیا روابط خوب اقتصادی خود با ایران را مانند گذشته ادامه دهد. وی همچنین در این دیدار اظهار داشت: ایران نهاد متناظر اینستکس را ایجاد و تشکیل آن را به اتحادیه اروپا اعلام کرده است.

همچنین امروز نخستین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست غلامرضا انصاری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

ختم دادگاه حسین هدایتی/گلایه های ظریف از اروپایی‌ها/آغاز کار اجرایی انتخابات مجلس و...

ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و ۱۰ متهم دیگر این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی در شعبه سوم رسیدگی به جرایم اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی‌مقام در دادگاه انقلاب برگزار شد. قاضی مسعودی مقام در بخشی از جلسه امروز گفت: من نمی‌دانم مسئولان و روئسای بانک‌ها در ویلاهای خود چه می‌کنند که در بانک نمی‌توانند انجام دهند؟ مگر ویلای شما بانک سرمایه است؟ مراودات شما با آقای بخشایش پیش از اخذ تسهیلات بوده است. در پایان قاضی ختم رسیدگی به این پرونده را اعلام کرد و گفت: قسمت پولشویی این پرونده در دادگاه کیفری ۲ رسیدگی می‌شود.

همچنین قاضی مسعودی مقام پس از پایان این جلسه گفت: پرونده آقای محمد هادی رضوی به دادگاه آمده است تا بعد از پرونده پتروشیمی به آن ورود کنیم و کیفرخواست پرونده هیأت مدیره بانک سرمایه نیز صادر شده اما هنوز به دست ما نرسیده است. وی تاکید کرد: آرا مدیران بانک سرمایه قطعی است.

ختم دادگاه حسین هدایتی/گلایه های ظریف از اروپایی‌ها/آغاز کار اجرایی انتخابات مجلس و...

امیر قهرمانی از صدور کیفرخواست ۲۹ مدیر بانک سرمایه خبر داد و گفت: ۲۱ کیفرخواست مربوط به ارکان اعتباری و مدیران شعب و ۸ کیفرخواست مربوط به اعضای هیأت مدیره است.

همچنین سومین جلسه رسیدگی به پرونده مؤسسات اعتباری البرز ایرانیان، آرمان، ولیعصر و فردوسی فردا دوشنبه برگزار می‌شود.

ختم دادگاه حسین هدایتی/گلایه های ظریف از اروپایی‌ها/آغاز کار اجرایی انتخابات مجلس و...

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با انتشار خبری مبنی بر تغییر دادستان تهران گفت: تا این ساعت هیچ تغییری در این حوزه اتفاق نیفتاده است. اگر خبری باشد رسماً اعلام خواهد شد چون بر اساس گمانه زنی نمی‌شود اظهار نظر کرد. وی افزود: تغییرات قوه قضائیه اتوبوسی نیست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت