نخستین فروش فوری تنظیم بازار ایران خودرو در سال98 از فردا آغاز می شود


گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تامین نیاز بازار و عرضه خودرو به مشتریان واقعی خود، برنامه فروش های فوری موسوم به فروش تنظیم بازار را با عرضه دو محصول پرطرفدار از دوشنبه هفته جاری آغاز می کند.

به گزارش ایکوپرس‌، در نخستین برنامه فروش فوری سال 98 دو محصول پژو 206 هاچ بک تیپ 5 و پژو 405 بنزینی به مشتریان عرضه می شود. موعد تحویل خودروهای ثبت نامی 30 روز درنظر گرفته شده است.


برنامه فروش تنظیم بازار محصولات ایران خودرو در روزهای آینده نیز با هدف تنظیم قیمت خودروهای این شرکت و با اختصاص 20 درصد از تولید روزانه ادامه خواهد داشت.


ثبت نام از مشتریانی که در 18 ماه گذشته از محصولات ایران خودرو خرید نکرده اند، افراد بالای 18 سال و هر کد ملی یک دستگاه خودرو از جمله محدودیت هایی است که به منظور ثبت نام مشتریان حقیقی درنظر گرفته شده است.


بررسی و مطالعات بازار حکایت از کاهش و تعدیل قیمت محصولات ایران خودرو به طور میانگین 8 تا12 درصد در حاشیه بازار به دلیل اجرای فروش فوری روزانه در اسفندماه سال گذشته دارد. فروش تنظیم بازار در سال جاری نیز به منظور ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و تامین نیاز مشتریان حقیقی صورت می گیرد.


متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 26 فروردین ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403