انسداد 3 راه ارتباطی در سیستان و بلوچستان به دلیل سیلاب


انسداد 3 راه ارتباطی در سیستان و بلوچستان به دلیل سیلاب

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال شدت بارندگی‌ها و طغیان رودخانه‌های محلی، محور فرعی اسپکه - فنوج در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد.

به گزارش ایسنا- ابراهیم جاوشیری افزود: با توجه به اخطاریه هواشناسی احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و مسدود شدن سایر محورهای اصلی و فرعی تا روز دوشنبه دور از انتظار نیست.

وی گفت: توصیه می‌شود از توقف، تردد و چرای دام در اطراف رودخانه‌ها خودداری و از صعود به ارتفاعات به واسطه احتمال وقوع رعد و برق و وقوع صاعقه جدا پرهیز شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیز گفت: طغیان رودخانه‌های محلی سبب بسته شدن سه مسیر اصلی و فرعی در جنوب این استان شد.

عبدالرحمن شهنوازی بیان کرد: مسیرهای کوتیچ به نیکشهر، اسپکه - فنوج و بنت - نیکشهر از ساعت ۱۰ صبح تاکنون براثر طغیان رودخانه‌های محلی مسدود شده اند.

وی ادامه داد: در سایر مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان تردد امکان پذیر بوده اما ضروریست رانندگان جوانب احتیاط را رعایت کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک در تمامی شهرستانهای جنوبی استان شاهد آبگرفتگی معابر هستیم.

وی بیان کرد: امروز با توجه به بارندگی شدید مدارس ۱۴ شهرستان سیستان و بلوچستان تعطیل اعلام شده تا از خطرات احتمالی برای دانش آموزان جلوگیری شود.

شهنوازی تاکید کرد که با توجه به هشدار سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی از مردم انتظار می‌رود از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیر سیلاب‌های فصلی اجتناب کنند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت