شرایط همکاری به عنوان تورلیدر در دالاهو


با توجه به گسترش روز افزون صنعت گردشگری در کشور، بزرگ تر شدن خانواده دالاهو و اضافه شدن محصولات متنوع داخلی و خارجی در برنامه های سفر٬ از راهنمایان تورهای فرهنگی و طبیعت گردی دعوت به همکاری می نماییم. در ادامه با شرایط تورلیدری در شرکت دالاهو، فرم استخدام و همچنین مزایای آن بیشتر آشنا خواهید شد.

با توجه به گسترش روز‌افزون صنعت گردشگری در کشور، بزرگ‌تر شدن خانواده دالاهو و اضافه شدن محصولات متنوع داخلی و خارجی در برنامه‌های سفر٬ از راهنمایان تورهای فرهنگی و طبیعت‌گردی دعوت به همکاری می‌نماییم. در ادامه با شرایط تورلیدری در شرکت دالاهو، فرم استخدام و همچنین مزایای آن بیشتر آشنا خواهید شد.

خلاصه ای از مجموعه دالاهو

دالاهو از سال ۱۳۸۵ با تمرکز بر اجرای تورهای طبیعت‌گردی شروع به کار کرد. حفظ محیط‌زیست و گونه‌های جانوری، کمک به جوامع محلی و معرفی بهتر از پتانسیل‌های گردشگری کشور، انگیزه شروع این مجموعه بوده است. رفته رفته با افزایش تقاضا برای اجرای سفرهای متفاوت٬ علاوه‌بر سفر‌های طبیعت‌گردی٬ مقاصد مختلفی از جمله تورهای شهرگردی و راه‌اندازی تورهای خارجی نیز به خدمات دالاهو اضافه شد.

امروز بیش از «یکصد راهنمای تور (تورلیدر)» با شرکت دالاهو همکاری می‌کنند و در راستای تحقق اهداف اصلی شرکت تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند. با مناسب‌تر شدن بستر اجرای تور‌های گردشگری و توجه سفردوستان به این جنبه از سفر٬ ما را بر آن داشته است تا با افزایش کادر راهنمایان تور بتوانیم جوابگوی تقاضای گردشگران برای اجرای سفرهای بیشتر و متنوع‌تر باشیم.

شرایط همکاری به عنوان تورلیدر در دالاهو

دستمزد تورلیدرهای دالاهو

دالاهو برای پرداخت دستمزد به همکاران خود در گروه «راهنمایان»، از سیستم رتبه‌بندی استفاده می‌کند. در دالاهو هر کدام از تورلیدرها با توجه به شاخصه‌هایی نظیر مدرک تحصیلی٬ دوره‌های آموزشی گذرانده شده مرتبط با تورلیدری، تعداد تورهای اجرای شده در دالاهو، سابقه کار پیشین٬ و نحوه عمکرد در تورهای دالاهو... امتیازی را دریافت کرده و در یک رتبه مشخص قرار می‌گیرند که هر کدام از رتبه‎ها دستمزد خاص خودش را دارد. در حال حاضر رتبه لیدرهای دالاهو از 1 تا 8 است.

تورلیدر‌های برتر

دالاهو در انتهای هر ماه تورلیدرهایی را که در طول فعالیت خود بهترین نتیجه را کسب نموده‌اند معرفی و از ایشان قدردانی به‌عمل می‌آورد. انتخاب برترین تورلیدرها با توجه به شاخصه‌های نظیر «سرعت پیشرفت بالا»، «رضایت مسافران»، «اجرای بی‌نقص تور»، «توانایی در مدیریت بحران» و... در «تیم عملیات دالاهو» انجام می‌گیرد.

کلاس‌های آموزشی دالاهو

رشد و تعالی روز‌افزون راهنمایان تور به عنوان سفیران فرهنگی کشور همواره مدنظر دالاهو بوده و هست٬ از این رو هر ساله واحد آموزش دالاهو٬ دوره‌های متنوعی را برای راهنمایان خود درنظر گرفته و تورلیدرها می‌توانند با شرکت در این کلاس‌ها، توانایی‌های خود را دایما ارتقاء دهند. برگزاری منظم کلاس‌های تئوری، کارگاه‌های عملی، سفرهای آموزشی و آزمون‌های آنلاین بازآموزی در این حوزه جای دارند. (گزارش کلاس‌های آموزشی دالاهو)


شرایط همکاری به عنوان تورلیدر در دالاهو

چگونه می‌توان در دالاهو به‌عنوان تورلیدر استخدام شد؟

پپیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با نحوه تورلیدر شدن در ابتدا «مطلب چگونه تورلیدر شویم» را مطالعه کنید. پس از آن شما می‌توانید ابتدا فرم استخدام تورلیدر را تکمیل نمایید. بعد از بررسی فرم شما٬ تیم منابع انسانی دالاهو با شما تماس گرفته و شما را برای یک مصاحبه دعوت می‌کند و در صورت موفقیت در آزمون مصاحبه، شما نیز به خانواده دالاهو اضافه خواهید شد.

آغاز همکاری تورلیدرهای جدید در دالاهو به عنوان دوره آزمایشی و آموزشی محسوب شده، بعد از مدتی که تورلیدر به عنوان سرپرست دوم در تورها شرکت نموده و عملکرد لیدر ازنظر دالاهو مورد تایید باشد و آمادگی اجرای تور داشته باشد به عنوان سرپرست اصلی، تورهای دالاهو را همراهی خواهد نمود.

این رویه، برای متقاضیانی که دارای سابقه اجرای تور باشند بسیار ساده‌تر و سریع‌تر خواهد بود.

روال همکاری با دالاهو در قالب تورلیدر

کلیه‌ی ارتباط دالاهو با تورلیدرهای خود از طیق سامانه‌‌ی اینترنتی سپهر انجام می‌گیرد. پس از تائید استخدام راهنمایان تور توسط واحد استخدام٬ نام کاربری و گذرواژه‌ی ورود به این سامانه از طریق «واحد عملیات» در اختیار همکاران قرار می‌گیرد. «اعلام امکان حضور در تور»، «ارائه اطلاعات سفر»، «لیست مسافران» و...

از جمله امکانات این سامانه است که سبب کاهش حضور فیزیکی لیدرها جهت دریافت اطلاعات سفر خود می باشد.

شرایط همکاری به عنوان تورلیدر در دالاهو نمایی از صفحه «تقویم» در سامانه سپهر

مزایای تورلیدری در شرکت دالاهو:

داشتن سیستم آنلاین ارائه تقویم، گزارش سفر، سوابق سفر و... به‌منظور جلوگیری از اتلاف وقت راهنمایان وجود شرایط پیشرفت و امکان برگزاری تورهای خروجی و ورودی (Incoming) شفافیت مالی تسویه حساب آنی دستمزد پس از ارائه مدارک سفر از سوی راهنمایان امکان برگزاری تورهای متنوع در سال

1398/01/25 | کد مطلب: 3432
برچسب‌ها: مجله دالاهو
شرایط همکاری به عنوان تورلیدر در دالاهو
شرایط همکاری به عنوان تورلیدر در دالاهو حامد احمدی
شرایط همکاری به عنوان تورلیدر در دالاهو

کارشناس ادبیات، کارشناس ارشد گردشگری، علاقمند به سفر و طبیعت


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی