مدیریت اردوگاه‌های سیل‌زدگان حمیدیه به ستاد معین کرمان واگذار شد


مدیریت اردوگاه‌های سیل‌زدگان حمیدیه به ستاد معین کرمان واگذار شد

نماینده استاندار کرمان در حمیدیه اظهار کرد: در ادامه مسئولیت‌های ستاد معین کرمان و با دستور استاندار مدیریت اردوگاه‌های اسکان سیل‌زدگان به کرمان واگذار می‌شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام "محمودآبادی" گفت: تعداد ۵۰ دستگاه انواع ماشین‌الات شامل کامیون، لودر و … زیر نظر ستاد معین استان کرمان مستقر در حیمدیه خوزستان مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: پس از استقرار اعضاء ستاد معین کرمان در حمیدیه برابر با اعلام نیاز شهرستان از سوی فرماندار حمیدیه مشغول به کمک‌رسانی شدیم.

نماینده استاندار کرمان در حمیدیه اضافه کرد: ایجاد و ترمیم راه بین بخش مرکزی و روستاها، کمک به مقاوم‌سازی سیل‌بند، حضور در اردوگاه‌های محل استقرار سیل‌زدگان، بازدید از جنگل محل حضور روستاییان شهرستان و تامین مایحتاج مردم شامل چادر، موارد بهداشتی، غذای خشک و سایر اقلام، استقرار موکب‌های استان کرمان، کمک کارشناسان فنی ستاد به ادارات زیر مجموعه وزارت نیرو، بازدید استاندار کرمان از شهرستان حمیدیه از جمله اقدامات انجام شده توسط ستاد معین کرمان بوده است.

محمودآبادی گفت: با پایین رفتن دبی رودخانه کرخه در بالا دست و مقطع شهرستان حمیدیه از شرایط بحرانی فاصله گرفته‌ایم اما ما منتظر نظر کارشناسی هواشناسی در مورد بارندگی آخر هفته جاری هستیم.

همچنین در این جلسه ستاد بحران که تا بامداد روز ۲۵ فروردین ادامه داشت، فرماندار، امام جمعه و نماینده استاندار خوزستان در حمیدیه از تلاش کرمانی‌ها در شهرستان حمیدیه تقدیر کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس