دانلود بازی I’m Ping Pong King پادشاهان پینگ پنگ


مجله آنلاین موبنا – این بازی ورزشی تاکنون بیش از 5 میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و موفق به کسب نمره بسیار خوب 4.6 از 5 شده است.  بازی I’m Ping Pong King پینگ پنگ یکی از محبوب ترین بازی های ورزشی جهان می باشد ، این بازی نیز شما را به رقابت های هیجانی پینگ پنگ می برد. هدف شما در این بازی شرکت در 16 رقابت هیجان انگیز می باشد که با...

مجله آنلاین موبنا – این بازی ورزشی تاکنون بیش از 5 میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و موفق به کسب نمره بسیار خوب 4.6 از 5 شده است.

دانلود بازی I’m Ping Pong King پادشاهان پینگ پنگ بازی I’m Ping Pong King

پینگ پنگ یکی از محبوب ترین بازی های ورزشی جهان می باشد ، این بازی نیز شما را به رقابت های هیجانی پینگ پنگ می برد. هدف شما در این بازی شرکت در 16 رقابت هیجان انگیز می باشد که با پیروزی در این مسابقات موفق به کسب مقام قهرمانی و یا پادشاهی پینگ پنگ بازان خواهید شد. گیم پلی بازی بدین صورت است که شما در پایین صفحه اصلی دو دکمه با نام های Hit R و Hit L مشاهده می کنید که برای ضربه زدن به توپ پینگ پنگ در جهات چپ و رسات بایستی بر روی ایدن دکمه ها ضربه بزنید.

دانلود بازی I’m Ping Pong King پادشاهان پینگ پنگI’m Ping Pong King

هر کدام از بازیکن ها که به سه امتیاز برسد برنده ی بازی خواهد شد. البته هر چقدر که به رتبه ی اول نزدیک شوید ، امتیازها به مرور بیشتر خواهند شد و سرعت رقبا و درجه سختی بازی بیشتر خواهد شد و شما کار سخت تری را برای شکست دادن رقبای خود خواهید داشت و بایستی سرعت عمل و تمرکز بیشتری را به کار ببرید. گرافیکم بازی بسیار ساده و در عین حال زیبا طراحی شده است ، هر کدام از مراحل به یک رنگ مختلف طراحی گردیده اند. صدای راکت ها و ضربه زدن به توپ ها به خوبی صداگذاری شده است که در کنار موسیقی دلنشین بازی یک ترکیب خوب را درست کرده است. در پایان اگر از علاقمندان به بازی پینگ پنگ هستید به شما توصیه می کنیم این بازی را از دست ندهید.

تصاویر بازی I’m Ping Pong King:

دانلود بازی I’m Ping Pong King:

دانلود بازی im ping pong king با لینک مستقیم

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا