پروتوتایپ عجیب‌وغریب تویوتا لا کوپه!


پروتوتایپ عجیب‌وغریب تویوتا لا کوپه!

اخیراً تصاویری پتنتی از یک کوپه‌ی مرموز تویوتا در فضای مجازی منتشر شده بود و به نظر می‌رسید این محصول در واقع یک خودروی واقعی است. این خودروی مرموز تویوتا لا کوپه نام داشته و در نائوشیمای ژاپن به نمایش درآمده است. البته به نظر می‌رسد این خودرو بسیار قدیمی‌تر از آن چیزی است که... The post پروتوتایپ عجیب‌وغریب تویوتا لا کوپه! appeared first on...

اخیراً تصاویری پتنتی از یک کوپه‌ی مرموز تویوتا در فضای مجازی منتشر شده بود و به نظر می‌رسید این محصول در واقع یک خودروی واقعی است.

پروتوتایپ عجیب‌وغریب تویوتا لا کوپه!

پروتوتایپ عجیب‌وغریب تویوتا لا کوپه!
این خودروی مرموز تویوتا لا کوپه نام داشته و در نائوشیمای ژاپن به نمایش درآمده است. البته به نظر می‌رسد این خودرو بسیار قدیمی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم.

پروتوتایپ عجیب‌وغریب تویوتا لا کوپه!
این موضوع کمی عجیب است زیرا چیز زیادی درباره‌ی خودرویی که قبلاً در گینزا سونی پارک ژاپن به نمایش درآمده بود نمی‌دانیم و تنها پس از اندکی جست‌وجو در گوگل می‌توانیم اطلاعاتی از آن کسب کنیم. حتی پس از بررسی چندین سایت خبری بازهم دست‌خالی بازگشتیم.

اگرچه چیز زیادی درباره‌ی این خودرو نمی‌دانیم اما خب می‌توان گفت لا کوپه یک کانسپت دو درب است که ظاهر قابل‌ستایشی دارد. در این بخش می‌توانیم چراغ‌های جلوی متمایزی را تشخیص دهیم که توسط دیلایت های شیکی احاطه شده‌اند.

این خودرو همچنین از اسپویلر لبه‌ای جلو بهره برده و نشان تویوتا نیز با عناصر آبی رنگ در آنجا دیده می‌شوند. تویوتا از این لوگو برای محصولات هیبریدی خود استفاده می‌کند بنابراین حدس می‌زنیم این کانسپت نیز قوای محرکه‌ی دوستدار محیط زیستی داشته باشد.

پروتوتایپ عجیب‌وغریب تویوتا لا کوپه!
اگرچه نیمه‌ی جلویی خودرو نسبتاً سنتی و مرسوم طراحی شده اما نمای عقبی کاملاً منحصربه‌فرد است. در این بخش تقریباً ظاهر بخش جلو تکرار شده اما چراغ‌های جلو و کاپوت جای خود را به چراغ‌های متفاوت و صندوقی طویل داده‌اند. پانل‌های بدنه‌ی کشیده شده و سقف مشکی خمیده از دیگر ویژگی‌های لا کوپه هستند.

تصاویری از کابین در دسترس نیست اما در همین تصاویر معدود هم می‌توان دو صفحه‌نمایش دیجیتالی گرد را تشخیص داد. یکی از صفحات نمایش برای نمایش سرعت و میزان سوخت بکار می‌رود و صفحات دیگر نیز دنده‌ی گیربکس و میزان شارژ باتری را نشان می‌دهد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق