والنتینو روسی از یاماها باله ای شبیه به باله تیم دوکاتی می خواهد


موتوجی پی ایران – اسطوره موتوجی پی، والنتینو روسی می گوید که یاماها را تحت فشار قرار داده تا باله کوچکی، شبیه به باله به کار رفته توسط دوکاتی بسازند و آن را در برنامه توسعه این فصل بگنجانند. در تمرین دوم پیست آستین، هوندا هم اجزای ایرودینامیکی جدیدی را به کار گرفت که مربوط به سوئینگارم (مربوط به سیستم تعلیق عقب موتور) بوده است. روسی در طول مصاحبه...

موتوجی پی ایران – اسطوره موتوجی پی، والنتینو روسی می گوید که یاماها را تحت فشار قرار داده تا باله کوچکی، شبیه به باله به کار رفته توسط دوکاتی بسازند و آن را در برنامه توسعه این فصل بگنجانند.

در تمرین دوم پیست آستین، هوندا هم اجزای ایرودینامیکی جدیدی را به کار گرفت که مربوط به سوئینگارم (مربوط به سیستم تعلیق عقب موتور) بوده است. روسی در طول مصاحبه با خبرنگاران از این تغییرات مطلع شد و در جواب این سوال که “آیا قطعات مشابه موتور رقبا را روی یاماهای خود می خواهد یا نه؟”، گفت:

از نظر من این چیزی است که می تواند برای ما خیلی مهم باشد. این به کاهش دمای لاستیک عقب کمک می کند و همان طور که دوکاتی بیان کرده، لاستیک کمی سرد تر خواهد بود. این می تواند برای رقابت ها مناسب باشد.

من یاماها را تحت فشار قرار داده ام تا چیزی مشابه بسازند. ما در حال حاضر هم قطعه مشابهی را برای روز های بارانی داریم. امیدوارم بتوانیم آن را تست کنیم. فکر می کنم این قطعه کوچکی است و کمک کوچکی خواهد بود. امیدوارم آن را در طول این فصل داشته باشم چون ما همچنان باید به کارمان ادامه دهیم.

والنتینو روسی از یاماها باله ای شبیه به باله تیم دوکاتی می خواهدوالنتینو روسی از یاماها باله ای شبیه به باله تیم دوکاتی می خواهد دنیلو پتروچی

روسی روی پیشرفت درون فصلی یاماها تاکید داشت و آن را لازمه توانایی رقابت با پیشرفت های فصل قبل دوکاتی و هوندا دانست:

در فصل قبل، یاماها شروع خوبی داشت اما دوکاتی و هوندا توانستند در طول فصل پیشرفت کنند، کاری که ما موفق به آن نشدیم. ما باید پیشرفت کنیم، در طول فصل و با هر تستی که صورت می گیرد.

در فصل 2019 والنتینو روسی توانسته نتایج خوبی را با موتورش کسب کند، جایگاه پنجم در قطر، دومی در آرژانتین و سرعت خوبش در آستین.

والنتینو روسی از یاماها باله ای شبیه به باله تیم دوکاتی می خواهدوالنتینو روسی از یاماها باله ای شبیه به باله تیم دوکاتی می خواهد ولنتینو روسی

به نظر می رسد او از مسیری که در آن قرار دارد راضی است:

ما عملکرد خوبی داریم، در مسیر درستی قرار داریم. ما مهندسان خوبی داریم اما راه طولانی در پیش است. ما در دو سال اخیر زمان زیادی را از دست دادیم و حالا به آن احتیاج داریم.

در نهایت روسی به نقاط قوت و ضعف موتورش اشاره کرد:

موتور در مستقیمی ها به اندازه کافی سریع نیست اما در بعضی قسمت ها پیشرفت کرده ایم. ما می دانیم که موتور رقابتی است. تیم باید روی پیچ ها کار کند و سعی کنیم از نقاط قوتمان بهره ببریم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه