به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص تغییر برنامه اردوی آمادگی تیم ملی کامپوند ایران بیان کرد: اردوی تیم ملی کامپوند ایران به درخواست هیات تیر و کمان استان همدان، به این استان انتقال پیدا کرد. در همین زمان کلاس‌های مربیگری در همدان در حال برگزاری است و شرایط لازم برای ورزشکارها مهیا بود. از طرفی اردویی خارج از سایت فدراسیون تیر و کمان از لحاظ ذهنی و روحی برای ورزشکاران بسیار موثر است و امکانات رفاهی استان همدان خوب و مناسب بود. برهمین اساس اردوی تیم ملی کامپوند ایران با حضور ورزشکاران اسماعیل عبادی، نیما محبوبی، محمدصالح پالیزبان و ویدا حلیمیان به استان همدان انتقال یافت.

وی افزود: تیم ملی کامپوند ایران تمرینات آمادگی خود را تا 14 اردیبهشت ماه در استان همدان پیگیری خواهد کرد و بعد از آن به مسابقات کاپ جهانی 2019 شانگهای چین اعزام می‌شود. ورزشکاران تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه خواهند کرد.

رئیس فدراسیون تیر و کمان ایران در خصوص شرایط تیم ملی ریکرب ایران گفت: تیم ملی ریکرب ایران تا 28 فروردین ماه در سایت تیر و کمان تهران تمرینات آمادگی خود را پیگیری می‌کنند، 2 اردیبهشت ماه به منظور ادامه تمرینات خود به گوانجو چین اعزام می‌شوند. تیم ملی ریکرب هم 14 اردیبهشت ماه جهت حضور در رقابت‌های کاپ جهانی 2019 راهی شانگهای خواهند شد. این رشته به دلیل المپیکی بودن، شرایط سخت‌تری خواهد داشت.