نتایج بنچمارک گوشی نسل جدید HTC مشخص شد


نتایج بنچمارک گوشی نسل جدید HTC مشخص شد

سایت Geekbench با انتشار نتایج بنچمارک گوشی بعدی HTC اطلاعات جدیدی درباره این محصول به کاربران ارائه داد.

نتایج بنچمارک گوشی نسل جدید HTC مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه دسامبر گذشته شرکت HTC به ما گفت که امسال بر روی گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده‌ خود تمرکز خواهد کرد. امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد که ادعای این شرکت تایوانی را تائید می‌کند. نتایج آزمایش بنچمارک یک دستگاه جدید از شرکت HTC در سایت Geekbench قرار گرفت و به ما از تولید شدن یک گوشی جدید خبر داد.

شماره مدلی که این دستگاه با آن در آزمایش بنچمارک حضور داشت 2Q7A100 است. این دستگاه دارای پردازنده Snapdragon 710 کوالکام است. این تراشه یک پردازنده نیمه متوسط خوب است که عملکرد خوبی به دستگاه ارائه می‌دهد.

اما به تازگی پردازنده دیگری به نام Snapdragon 730 به طور رسمی معرفی شده است و از آن‌جایی که این دستگاه HTC تا به اکنون فاش نشده است به نظر ما تا رونمایی آن زمان زیادی مانده است. بنابراین برای ما بسیار جذاب‌تر است که در نسخه نهایی این گوشی از جانشین Snapdragon 710 یعنی Snapdragon 730 استفاده شود.

در ادامه نتایج بنچمارک این دستگاه شرکت HTC را مشاهده می‌کنید:

نتایج بنچمارک گوشی نسل جدید HTC مشخص شد

با این حال تمام ویژگی‌هایی که این گوشی در حال حاضر در پردازنده خود دارد در این فهرست دیده می‌شود. پردازنده گوشی جدید HTC با یک رم ۶ گیگابایتی همراهی می‌شود و سیستم عامل آن اندروید ۹ پای است. این‌ها اطلاعاتی است که پایگاه‌ داده‌های بنچمارک منتشر کرده‌ است اما ما منتظر فاش شدن اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند هستیم.

در حالی که این گوشی در بین میان‌رده‌های این شرکت قرار می‌گیرد پردازنده موجود، عملکرد آن را از میان‌رده کنونی این شرکت یعنی U12 life بهتر می‌کند. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره مشخصات این دستگاه باید صبر بیشتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اطلاعات و تصویر جدید گوشی هوآوی Y5 2019 فاش شد!

انتهای پیام/

اطلاعات و تصاویر فاش شده از گوشی جدید هوآوی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط