آپدیت های تجمعی ویندوز 10 با آنتی ویروس هایی مانند اویرا و اوست مشکل پیدا کرد


آپدیت های تجمعی امنیتی آوریل مایکروسافت مشکلاتی در سیستم عامل ویندوز 10 به وجود آوردند به نحوی که باعث کندی و هنگ کامپیوترها شده اند. آپدیت های تجمعی ویندوز 10 با آنتی ویروس هایی مانند اویرا و اوست مشکل پیدا کرد به نظر می رسد این مشکل ناشی از بروز تعارض با بعضی از آنتی ویروس هایی باشد که به طور اساسی بروی سیستم عامل ویندوز 10 و 7 تاثیر می...

آپدیت های تجمعی ویندوز 10 با آنتی ویروس هایی مانند اویرا و اوست مشکل پیدا کرد

آپدیت های تجمعی امنیتی آوریل مایکروسافت مشکلاتی در سیستم عامل ویندوز ۱۰ به وجود آوردند به نحوی که باعث کندی و هنگ کامپیوترها شده اند.

آپدیت های تجمعی ویندوز ۱۰ با آنتی ویروس هایی مانند اویرا و اوست مشکل پیدا کرد
آپدیت های تجمعی ویندوز 10 با آنتی ویروس هایی مانند اویرا و اوست مشکل پیدا کرد

به نظر می رسد این مشکل ناشی از بروز تعارض با بعضی از آنتی ویروس هایی باشد که به طور اساسی بروی سیستم عامل ویندوز ۱۰ و ۷ تاثیر می گذارند علاوه بر برخی از سیستم عامل های ویندوز ۸٫۱٫ آنتی ویروس هایی مانند Sophos و Avast و Avira با این مشکل روبرو شدند که به طور واضح تر نسخه های Sophos Endpoint Security and Control و Avast for Business و Avast CloudCare و همچنین نسخه عمومی Avira Free Antivirus و مجموعه امنیتی رایگان این شرکت علاوه بر نسخه های پرو و پولی مثل Avira Antivirus Pro، و Avira Prime.

مایکروسافت تغییرات زیادی را در آپدیت جدید ۱۹H1/1903 ویندوز ۱۰ ایجاد کرده است

اویرا توصیه به لغو و حذف آپدیت تراکمی KB4493509 برای کاربران خود در ویندوز ۱۰ و آپدیت های KB4493472 و KB4493448 برای کاربران ویندوز ۷ کرده است. اما اویرا مباحثی را هم با مایکروسافت برای پیدا کردن راه حل این مشکل داشته که قرار شده در اسرع وقت با آپدیت های بعدی محصول خود به طور خودکار رفع شود. البته اوست نیز توصیه هایی برای کاربران خود داشته است.

به گفته این دو شرکت ؛ برخی از کاربران اویرا با کاهش سرعت مواجه شده اند در حالی که کاربران اوست مخصوصا کاربرانی که از ویندوز ۷ استفاده می کنند سیستمشان هنگام روشن شدن متوقف می شود و روی صفحه ورود می ماند.

شرکت اوست نیز گفته که این مشکلات ترجیحا مربوط به بروزرسانی های KB4462223، و KB4493472، و KB4493448، و KB4464520، و KB4462230، و KB4493435 می باشد. علاوه بر توضیحاتی راجع به عیب یابی ارورها ، راه حل هایی مانند اویرا نیز داده مانند لغو و حذف آپدیت ها اما همچنان در تلاش برای شناسایی دقیق مشکل و ارائه راه حل دائمی می باشد.

نوشته آپدیت های تجمعی ویندوز ۱۰ با آنتی ویروس هایی مانند اویرا و اوست مشکل پیدا کرد اولین بار در ترفند سیتی. .

منبع

شاید دیگر مطالب روژانرا هم دوست داشته باشید

آپدیت های تجمعی ویندوز 10 با آنتی ویروس هایی مانند اویرا و اوست مشکل پیدا کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر سال اژدها بر متولدین سال‌های دیگر چگونه است؟