تقویت اقتصاد ملی ضربه ای محکم به دشمنان این نظام است


تقویت اقتصاد ملی ضربه ای محکم به دشمنان این نظام است

بندرعباس- ایرنا- رییس کل دادگستری هرمزگان با تاکید بر حمایت از تولید و اقتصاد ملی، گفت: با تقویت اقتصاد ملی ضربه ای محکم به دشمنان نظام جمهوری اسلامی وارد خواهد شد .

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدصادق اکبری عصر شنبه در دیدا با هیأت رئیسه اتاق اصناف هرمزگان و جمعی از فعالان اقتصادی، اظهار داشت: اگر نسبت به اقتصاد درون زا و حمایت از تولید ملی بی توجه باشیم ، روند رشد و توسعه کشور و دستیابی به خودکفایی در اقتصاد شکننده خواهد شد..
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سال هاست که شعار سال را بر حوزه اقتصاد استوار ساخته اند ، افزود : چنانچه اقتصاد ما مقاومتی شود، توطئه ‌های مذبوحانه دشمن نمی ‌تواند تأثیری بر اراده پولادین ملت سرافراز ایران داشته باشد.
رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: مجموعه قضایی استان از سرمایه گذاری مشروع و مجموعه های اقتصادی چه در بخش خصوصی و چه دولتی و بازار به طور واقعی حمایت می کند.
حجت الاسلام اکبری اظهار داشت: مبارزه با فساد و حمایت از سرمایه گذاری ، موتور محرک رونق تولید است و اتاق اصناف و بازاریان باید راه را بر محتکران و مخلان اقتصادی ببندند تا جایی برای جولان آنها در بازار نباشد و ما نیز به عنوان دستگاه قضایی در کنار شما خواهیم ایستاد.
وی ادامه داد: همواره بازار و بازاریان در حمایت از انقلاب و نظام اسلامی ادای دین و تکلیف کرده اند و در عرصه‌ های مختلف نظیر دفاع مقدس نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نموده اند.
رییس شورای قضایی استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت پرداخت مالیات در گسترش خدمت رسانی، رفاه عمومی و توسعه اقتصادی ، گفت: اگر مالیات دریافت شود اما خدمت رسانی شایسته صورت نگیرد، میل و رغبت به پرداخت آن نیز کم خواهد شد.
نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران نیز در دیدار با تقدیر از حمایت های دستگاه های قضایی هرمزگان از فعالان صنفی و اقتصادی، گفت: خوشبختانه اصناف هرمزگان طی پنج سال متوالی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده اند.
عبدالمجید جلالی بیان داشت: اصناف هرمزگان همواره و در همه زمینه‌ها همراه و همگام با نظام اسلامی بوده اند و در این راستا تمام تلاش خود را برای تأمین معیشت مردم و تنظیم بازار به‌ کار خواهد گرفت.
7198/6048

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...