قیمت گلکسی A2 Core سامسونگ لو رفت!


رسانه کلیک – قیمت گلکسی A2 Core سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند ارزان تر از گلکسی J2 Core بوده و با قیمت 76 دلار به فروش می رسد. در آینده نزدیک با گوشی هوشمند گلکسی A2 Core‌ ملاقات می کنیم. تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه […] نوشته قیمت گلکسی A2 Core سامسونگ لو رفت! اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – قیمت گلکسی A2 Core سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند ارزان تر از گلکسی J2 Core بوده و با قیمت 76 دلار به فروش می رسد.

در آینده نزدیک با گوشی هوشمند گلکسی A2 Core‌ ملاقات می کنیم. تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این محصول بودیم و حال قیمت گلکسی A2 Core در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند که به سیستم عامل اندروید گو مجهز می شود، قیمتی برابر با 76 دلار خواهد داشت. این قیمت در مقایسه با گلکسی J2 Core، اولین گوشی سامسونگ با اندروید Go ارزان تر است.

این گوشی هوشمند دارای بدنه پلاستیکی است. سامسونگ برای محصول جدید خود یک صفحه نمایش 5 اینچی با فناوری LCD و رزولوشن qHD در نظر می گیرد. این دستگاه در مقایسه با گوشی های کنونی بازار، اندازه کوچکتری دارد.

سامسونگ برای این اسمارت فون به صورت پیش فرض نسخه Go اندروید پای را در نظر می گیرد. قدرت گوشی گلکسی A2 Core را چیپست اگزینوس 7870 تامین می کند که توسط 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود.

قیمت گلکسی A2 Core سامسونگ لو رفت!

وظیفه تامین انرژی این اسمارت فون بر عهده یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی است. با توجه به اندازه نمایشگر و سیستم عامل اندروید گو، انتظار می رود کاربران با شارژدهی بالایی مواجه شوند.

در جلوی این دستگاه یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و روی پنل پشتی آن یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 قرار می گیرد. دوربین این دستگاه از حالت زیبایی پشتیبانی می کند.

در حال حاضر تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی هوشمند مشخص نشده؛ با این حال انتظار می رود در آینده نزدیک با آن ملاقات کنیم. کاربران می توانند این دستگاه را در نسخه های قرمز، مشکی و خاکستری تیره سفارش دهند.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...