به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هیات سوارکاری استان تهران نخستین دوره‌ مسابقات سوارکاری امسال را در سه رده مبتدی، E و D و رده مالکین و پرش در رده ۱۲۰ و ۱۲۵ مسابقات سوارکاری در دو روز متوالی (۲۲ و ۲۳ فروردین) در باشگاه آزمون برگزار کرد.

در این دوره از مسابقات ۴۲۸ اسب و ۱۷۳ شرکت کننده سوارکار حضور داشتند.

در این مسابقات در رده سوار مبتدی:

علی دلقی با اسب کالاندرا از باشگاه میلاد صدر، راهیل مختارانی با اسب دزموند از باشگاه ابرش، نرگس رضایی با اسب الویدا از باشگاه آزمون، امین ترابی با اسب ونوس از باشگاه آزمون و میرعلی شگفت با اسب کنتانتین از باشگاه جم به ترتیب نفرات برتر رده سوارکاری مبتدی را کسب کردند.

در رده اسب مبتدی با ۵ نفر برنده اول به ترتیب: عباس قدیری، مجیدمنصوری، علی پورضا، محمد گرایلی و مینا زینلی در رده اسب مبتدی توانستند به ترتیب مقام اول و پنجم را کسب کنند.

همچنین در رده E به ترتیب: کامران پورضایی و محمد کریمی، متین رحیمی، مجیدمنصوری، مازیارجمشیدخانی نفرات برتر این رده پرش را به خود اختصاص دادند.

نتایج‌ این مسابقات در روز جمعه و در رده D رتبه اول تا سوم به ترتیب به علیرضا علیرضایی، محمدرضا طراحیان و نوید بهینیان تعلق یافت و در رده D1 ، مقام‌ اول داریوش اصل زعم، نفر دوم محسن فلاحیان و رتبه سوم به کامران پورضایی اختصاص یافت.

در رده C1 آخرین دور مسابقه در رده ۱۲۵ محمد مکاری‌نژاد، مازیار جمشیدخانی، محمود پورخیبری نفرات اول تا سوم را کسب کردند.

در این دور از مسابقات داوران نهایی (روز پنج‌ شنبه) مرتضی سلسله ذاکری و (روز جمعه) محمد کاظمیان بودند.

لازم بذکر است این مسابقات با نظارت مسئول اجرایی مسابقات هیات سوارکاری استان تهران آقای عزت وجدانی پیشکسوت و پدر سوارکاری ایران برگزار شد.