استاندار همدان: در سال 97، بیش از 900 میلیون دلار کالا از همدان صادر شد


استاندار همدان: در سال 97، بیش از 900 میلیون دلار کالا از همدان صادر شد

سید سعید شاهرخی استاندار همدان گفت: در سال 97، 57 جلسه با 149 مصوبه کارساز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی، در اولین شورای اداری استان در سال جدید گفت: مجموع سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی در سال گذشته این استان، بیش از ۴۳۳۸ میلیارد تومان بوده که در تلاش هستیم این مبلغ در سال جاری افزایش یابد.

استاندار همدان با بیان اینکه برای تحقق سند توسعه استان به کار شبانه روزی نیاز داریم، خاطرنشان کرد: مردم باید درک کنند که مسوولان شبانه روزی تلاش می کنند و مشکلات را رفع می کنند.

وی ضمن تقدیر ازخدمات ستاد سفر، فرمانداران وشهرداران، اظهار داشت: از تلاش های همه دستگاه ها و مخصوصا رسانه ها که یاری کردند تا استان مقصد گردشگری باشد، تشکر می کنم.

شاهرخی در ادامه به تشکیل ۳۰ جلسه تنظیم بازار در سال گذشته استان، اشاره کرد و افزود: همه تلاش کردیم تا موج های بازار را کنترل کنیم.

وی از عملکرد ستاد صیانت از حقوق شهروندی در ایام نوروز نیز تقدیر کرد و گفت: اصحاب رسانه های استان یک فرصت بی بدیل هستند که با همه مشکلاتی که داشتند، شانه به شانه مدیریت استان تلاش کردند.

وی از مدیران استان خواست، از ظرفیت رسانه ها برای ارتباط با مردم بهره بگیرند و یادآور شد: سال جاری با قوانین خوب و مترقی که داریم و با اخلاص مجریان و اهتمام به صیانت از آرا شاهد انتخاباتی سالم و قانونمند در استان خواهیم بود.

46

کد خبر 1249725

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط