سپاه و کانون های مساجد برای اعتلای فرهنگی جامعه تلاش می کند


سپاه و کانون های مساجد برای اعتلای فرهنگی جامعه تلاش می کند

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: سپاه و فعالان کانون های مساجد برای اعتلای فرهنگی جامعه تلاش می کند و مساجد محور فعالیت های مردمی این دو نهاد انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (24 فروردین ماه) در دیدار مسئولان دستگاه های اجرایی و فعالان کانون های مساجد در سالن اجتماع سپاه حضرت عباس (علیه السلام) گفت: سپاه و فعالان کانون های مساجد برای اعتلای فرهنگی جامعه تلاش می کند و مساجد محور فعالیت های مردمی این دو نهاد انقلابی است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: پایگاه های بسیج و کانون های مساجد محور فعالیت های فرهنگی در مساجد تاکنون همکاری منسجمی برای نشر معارف دینی داشته اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 550 کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان فعال است، افزود: کمپین «من هم سپاهی ام» یک حرکت فرهنگی که همه فعالان کانون های مساجد برای همبستگی خود در برابر زیاده خواهی استکبار عضو شده اند و فعالان کانون های مساجد نیز در کنار سپاه پاسداران است.

سقاء، خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس دوران طلایی حضور سپاه در عرصه دفاع از کشور بود و امروز نیز ملت ایران برای قدردانی از جانفشانی شهدا در کنار سپاه پاسداران جواب یاوه گویی های آمریکا و اعیادش را خواهد داد.

این مقام مسئول، بیان کرد: آنچه امروز آمریکا انجام می دهد خشم از فعالیت های انسان دوستانه سپاه پاسداران است و مردم ملت های آزادی خواه می دادند که زیاده خواهی های آمریکا راه بجای نخواهد برد و ملت ایران در برابر آمریکا خواهد ایستاد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، اظهار داشت: سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی است و کانون های مساجد به فرموده مقام معظم رهبری آمادگی همکاری با این نهاد ولایی را دارد.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش