اقدام اخیر آمریکا نتیجه‌ای جز سرافکندگی برایشان ندارد


فرمانده سپاه تهران: اقدام آمریکا درباره سپاه، نتیجه‌ای جز سرافکندگی برای آنها نخواهد داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ صبحگاه مشترک سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم که صبح امروز در پادگان ولی عصر (عج) و با حضور یگان‌های مختلف سپاه تهران، یگان نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتطامی تهران و فرماندهان این یگان‌ها برگزار شد، از شماری از پاسدران نمونه و همچنین چند تن از جانباز ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی قدردانی شد.

فرمانده سپاه تهران در این مراسم با اشاره به همدلی و تلاش مردم در برخورد با حادثه سیل گفت: در این حادثه شاهد موج جدیدی از همدلی و همراهی نیرو‌های نظامی اعم از ارتشی، سپاهی، بسیجی و نیروی انتظامی و همراهی مردم هستیم که یادآور ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: نیرو‌های سپاه تهران از ۲۹ اسفند که سیل درمناطق شمالی کشور رخ داد به کمک هموطنان شتافتند و هنوز نیز در این مناطق حضور فعال دارند.

سردار سرتیپ پاسدار محمد رضا یزدی همچنین با اشاره به حضور نیرو‌های سپاه تهران در لرستان و خوزستان و همراهی این نیرو‌ها با مردم برای مقابله با سیل، به اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا درباره سپاه اشاره و تاکید کرد: این اقدام آمریکا نتیجه‌ای بجز سرافکندی برای آن‌ها نخواهد داشت و عزم ما را در ادامه راه راسخ‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا در هشت سال جنگ تحمیلی از صدام حمایت کرد و به گفته خودشان گروه‌های تروریستی مثل طالبان، القاعده و داعش را برای اهداف شوم خودشان ایجاد کردند، افزود: این گونه اظهارنظر‌ها واقدامات هیچ گونه خللی در عزم و اراده ملت ایران و فرزندان سپاهی آن در ادامه حرکت انقلابی نخواهد داشت.

در پایان این مراسم یگان موتوری سپاه تهران برای نشان دادن توانمندی و آمادگی خود از مقابل جایگاه رژه رفت.
­

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور