ارتش مشت آهنین ملت است


ارتش مشت آهنین ملت است

بیرجند - ایرنا - فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی گفت: فرزندان ولایت در ارتش مکتبی ولایی مانند دیگر برادران ما در نیروهای مسلح در مقابل بدخواهان به مرزهای کشور مشت آهنین هستند.

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم ستاد ارسلان پرویز روز شنبه در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند افزود: این ارتش به عنوان مشت آهنین ملت ایران اجازه نمی دهد کشور در جنگ تبلیغاتی امپراطوری رسانه ای دشمن تحت تاثیر اندیشه های شیطانی آمریکا و متحدان غربی و عربی کاخ سفید آسیب ببیند.
وی اظهار داشت: پیام جمهوری اسلامی ایران برای کشورهای همسایه تقویت صلح، دوستی و ثبات منطقه ای است.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور گفت: امروز در پرتو انقلاب اسلامی ساخت پیچیده ترین تسلیحات از زیر دریا تا مافوق جو و انواع سلاح های سبک، توپ ها، موشک های کروز و سامانه های موشکی در داخل کشور انجام می شود.
وی افزود: ارتش با تجربیات حاصل از دفاع مقدس و حوادث گوناگون به یک ارتش خودباور، مقتدر، مومن و شکست ناپذیر تبدیل شده است.
امیر سرتیپ دوم پرویز بیان کرد: ما در مجموعه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در خراسان جنوبی در کنار ملت ایران اقدام ننگین و شکست خورده آمریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم می کنیم و بار دیگر با صدای بلند همراه با ملت ایران اعلام می کنیم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
وی گفت: شیطان بزرگ با تحریم سپاه پاسداران و تروریست نامیدن این نهاد، نهایت دشمنی و خباثت خود را با ملت ایران نشان داد در حالی که دولت آمریکا با ارتکاب جنایات بی شمار در اکثر نقاط جهان صلاحیت ندارد یک نهاد برخاسته از قانون اساسی یک کشور را تروریست بخواند.
وی افزود: سپاه پاسداران یکی از دستاوردهای بزرگ ملت ایران و برآمده از متن ملت است که براساس اصل 150 قانون اساسی یکی از نیروهای پرقدرت و پرتوان در کنار ارتش است.
فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در خراسان جنوبی وجود ارتش را برای کشور مایه آرامش و دلگرمی دانست و گفت: این ارتش به نام کلمه طیبه لقب گرفت و با پیوندی که با ولایت بسته چنان عزت و اقتداری پیدا کرده که ارتش به نیروی شکست ناپذیز بدل شده است.
وی اظهار داشت: ارتش با همکاری سایر نیروهای مسلح نخستین بار در قرن های اخیر تهاجم دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که با پشتیبانی همه قدرت های جهان انجام گرفت، در هشت سال دفاع مقدس شکست داد.
پرویز گفت: اندیشه خودکفایی در ارتش سال 1358با الهام از هدایت های امام راحل و دستور مستقیم مقام معظم رهبری که نماینده امام در ارتش بودند، شکل گرفت و شجره طیبه ای از دانش، فناوری و صنعت شکل داد که امروز به درختی تناور و پرثمر تبدیل شده است.
7559*3028

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403