استقامت و پایداری، زمینه ساز شکست نقشه های دشمنان است


استقامت و پایداری، زمینه ساز شکست نقشه های دشمنان است

مراغه - ایرنا - فرماندار مراغه با اشاره به نقش فرهنگ ایثار و شهادت در تعالی جامعه گفت: وجود روحیه استقامت و پایداری در بین آحاد ملت ایران، زمینه ساز شکست نقشه های دشمنان شده است.

به گزارش، حمید شکری روز شنبه در آیین تجلیل از جانبازان هشت سال دفاع مقدس دانشکده علوم پزشکی مراغه افزود: ملت ایران نشان داده است که در سخت ترین شرایط حامی و پشتیبان نظام مقدس اسلامی و ادامه دهنده راه شهدا هستند.
وی با بیان اینکه آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی مرتکب اشتباه بزرگی شده است ادامه داد: پشنتوانه عظیم مردمی نقطه قوت سپاه و نیروهای مسلح کشورمان است.
وی اضافه کرد: دشمنی های آشکار آمریکا و ایادی استکبار در عصر حاضر در تمامی زمینه ها به وضوح دیده می شود لیکن وجود روحیه ایثار و شهادت سد محکمی در برابر توطئه های آنان خواهد بود.
شکری با تجلیل از ایثارگری های جانبازان در هشت سال دفاع مقدس گفت: این قشر جهادگر و فداکار همانند عرصه دفاع از میهن اسلامی در عرصه خدمات رسانی به جامعه نیز تلاش های بسیار و ارزشمندی انجام می دهند.
وی افزود: جانبازان فعال در عرصه بهداشت و درمان نیز از جمله ایثارگرانی هستند که در صف اول خدمت به جامعه قرار داشته و در برابر تهدیدهای و نقشه های شوم دشمن ایستاده اند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه نیز در این آیین گفت: آموزه های دینی و اسلامی چون فرهنگ ایثار و شهادت همواره نقش و تاثیر بسزایی در تعالی فکری جامعه داشته است.
اصغر تنومند افزود: ملت بزرگ ایران، روحیه ایثار و شهادت را از اباعبدالله الحسین (ع)، دفاع از ولایت و امامت و وفاداری را از علمدار کربلا و عبودیت پروردگار را از ائمه معصومین (ع) الگو گرفته اند.
وی اضافه کرد: جانبازان به عنوان ایثارگران جامعه اسلامی در صحنه های مختلف اجتماع و تاریخ از هشت سال دفاع مقدس و عصر حاضر در صحنه حاضر بوده و پشتوانه های اصیل کشورمان هستند.
به گزارش ایرنا، در این آیین از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه تجلیل شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟