عالم اهل سنت: رسانه‌های معاند و آمد نیوز از کاه کوه می‌سازند


عالم اهل سنت: رسانه‌های معاند و آمد نیوز از کاه کوه می‌سازند

آخوند اسماعیل قدیری از علمای اهل سنت در خصوص آمد نیوز بیان داشت: این افراد بدنبال اختلاف‌اندازی میان اقشار مختلف در حکومت اسلامی هستند. از یک چیز کوچک و کاه، کوه می‌سازند تا سوء استفاده کنند.

به گزارش جام نیوز، به نقل از سایت پرسشگران دانشجویان اهل سنت ایران، آخوند اسماعیل قدیری از علمای اهل سنت و امام جمعه اهل سنت چنارلی گلستان به سئوالی در خصوص کانال معاند آمدنیوز پاسخ دادند.


در ادامه، متن سئوال و پاسخ این عالم اهل سنت را مشاهده می‌کنید:


سئوال: نظر شما درباره کانال آمدنیوز چیست و توصیه شما به مخاطبین [اهل سنت] در این زمینه چیست ؟

پاسخ: ما در نظامی زندگی می‌کنیم که الحمدلله نظام جمهوری اسلامی است، این گروه‌ها و رسانه‌های افراطی در همه‌ی زمان‌ها بوده‌اند. هر گاه اسلام بوده و حکومت اسلامی صالحی بوده است در کنارش معاندینی بوده‌‌اند که برای براندازی وکمرنگ کردن فعالیت‌های اسلامی حکومت کار کرده‌اند. به فرمایش قرآن این افراد میخواهند این نور را با فوت کردن خاموش کنند. این افراد [و رسانه‌های معاند] بدنبال اختلاف اندازی میان اقشار مختلف در نظام و حکومت اسلامی هستند. فرصت ها و بحث هایی را رصد می کنند تا از یک چیز کوچک و کاه، کوه بسازند و بیایند و سوء استفاده کنند.


توصیه من به دوستان [اهل سنت] این است که ما در نظامی زندگی می‌کنیم و در حکومت اسلامی‌ای هستیم که امنیت داریم. ایران وطن ما است و خاکی است که پدران ما نیز در این خاک بودند و در سایه این نظام داریم زندگی می‌کنیم، از وضعیت و بحران کشورهای همسایه خودمان که درگیر جنگ و نا‌آرامی هستند درس بگیریم و بخاطر همین امنیتی که امروز داریم باید شاکر باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی