آحاد جامعه در مقابل دشمن ید واحد هستند


آحاد جامعه در مقابل دشمن ید واحد هستند

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: آحاد جامعه در مقابل دشمن ید واحد هستند و اگرچه تقسیم بندی ها در کار برای مدیریت بهتر است اما همه ما یکی هستیم.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی افزود: دشمن در دشمنی خود کم نمی گذارد و این سخن دشمن است که همه گزینه ها روی میز ماست یعنی تنها کاری را که نتوانیم انجام نمی دهیم به همین دلیل جامعه ایمانی ما باید در خصوص همه گزینه ها آمادگی داشته باشد.
وی اظهار داشت: سیستم استکباری همیشه همین گونه بوده و فرقی نمی کند که اوباما رئیس جمهور باشد و یا ترامپ چون سیستم فاسد است و فساد آن در دنیا بر هیچ کس پوشیده نیست؛ هرجا پایشان باز شده قتل و ویرانی برای آن کشور داشته اند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هیچ فرقی بین لبخند یا اخمش وجود ندارد، البته همواره در هر جامعه انسان های کم ظرفیت و عقب مانده هستند که بین لبخند و اخم دشمن فرق می گذارند.
وی افزود: استکبار جهانی هرجا آمده جامعه را فاسد کرده و بر مردم هرگونه ظلمی را روا داشته اند، با مواد مخدر، فحشا، منکرات و مواد مسکر مردم را گرفتار کردند و بعد که مردم ضعیف شدند سیاست های شوم خود را به آنها تحمیل کردند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: دشمنی که با شعار دموکراسی و تعبیرهای آنچنانی نفوذ می کند، برای تسلط بر ملتی، اندیشمندترین کسانی را که سرمایه های علمی و فرهنگی جهان هستند، ترور می کند.
وی گفت: اگر کسی به پیغمبران هم اهانت کند می گویند آزادی قلم و بیان است اما اگر به موضوع هولوکاست تردید کند او را شکنجه می کنند و باید دید آزادی غربی کجاست.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: همه شعارهای استکبار مکر و حیله است و اگر جامعه ای در شناخت مکر دشمن کوتاهی کند دیگر نمی تواند از زیر بار دشمن مکار نجات پیدا کند.
وی گفت: تجربه 40 ساله ما نشان داده که هر جا در مقابل دشمن کوتاه آمدیم، شکست خوردیم و هرجا مردانه ایستادیم به پیروزی رسیدیم.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران کلمه طیبه است و این ارتش مکتبی که در پای کلمه توحید بیش از 48 هزار شهید را تقدیم کرده، افتخار پایداری بر کلمه لااله الا الله و کلمه حق و ابطال باطل در دنیای آخرالزمانی امروز را دارد.
وی اظهار داشت: افتخار این اندیشه از آنجا به دست می آید که وقتی دشمن با کارشناسی حساب شده، دشمنی خود را شروع می کند مغز سپهبد قرنی و آیت الله مطهری را همزمان نشانه می رود.
امام جمعه بیرجند گفت: ارتش مکتبی مفتخر است که در کنار انجام وظایف روزمره، برنامه های خودسازی و معنوی دارد و امروز ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مثل یک کارگر برای این ملت کار می کنند.
وی بیان کرد: آمریکا و سیستم استکباری سپاه را تروریست معرفی می کند و فرمانده نیروی زمینی ارتش، لباس پاسداری به تن می کند، به دیدن فرمانده سپاه می رود و می گوید من یک پاسدارم.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: یک جامعه که به معنای صحیح ایمانی شد هرچه را وظیفه باشد عمل می کند و ایمان به همین معنا است.
وی تصریح کرد: صنف ها و قشرها مشخص باشد و این برای نظم در کار است اما وقتی این تقیدها برداشته شود همه به جامعه مومن بر می گردد.
7559*3028

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش