زندانیان استان تهران آموزش های مهارتی دیدند


زندانیان استان تهران آموزش های مهارتی دیدند

تهران - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران اعلام کرد: زندانیان و مددجویان استان تهران بیش از 330 هزار نفر ساعت آموزش های فنی و مهارتی دریافت کردند.

رضا گرزین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آموزش های فنی و مهارتی به زندانیان و مددجویان به منظور کاهش آسیب های اجتماعی انجام شده است.
وی گفت: نداشتن مهارت سودمند کسب و کار و اشتغال یکی از علل مهم بزهکاری افراد و سوق آنها به سمت ارتکاب جرم است.
گرزین عنوان کرد: در سال 97 تعداد 330 هزار و 812 نفر ساعت آموزش های فنی و مهارتی به زندانیان و مددجویان ارائه شده که این آموزش ها امسال نیز ادامه خواهد یافت.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران تاکید کرد: اداره کل از طریق امضای تفاهم نامه با سازمان امور زندان ها و ستاد مبارزه با مواد مخدر، نسبت به آموزش معتادان درمان یافته و خود معرف اقدام می کند و به صورت میانگین بیش از 22 هزار و 470 نفر ساعت در سال آموزش مهارت های فنی و حرفه ای را در زندان فرا می گیرند.
وی خاطر نشان کرد: جوشکاری، آرایشگری، آشپزی، خیاطی، خبازی، برق ساختمان، برق خودرو، مکانیک خودرو، صنعت ساختمان و فناوری اطلاعات از جمله مهارت هایی است که ارائه شده است.
مدیرکل استان آموزش فنی و حرفه ای تهران با تأکید بر حمایت اقشار جامعه از مددجویان، گفت: حمایت از مددجویان نیازمند فرهنگ‌سازی است و برخورد با آنان باید در ابعاد مختلف به صورت صحیح صورت گیرد.
تهرام/7244//1348

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست