تعهدات بهمن 97 سایپا با چه قیمتی تحویل مشتریان می‌شود؟


شرکت‌های خودروسازی کشورمان در حال حاضر در تکاپوی ایفای تعهدات سال قبل خود هستند و در این بین سایپا از جمله شرکت‌هایی است که به دلیل ارزانی محصولاتش از تعهدات بیشتری برخوردار بوده و در اطلاعیه‌ای قیمت جدید محصولاتش برای مشتریان دارای حواله خرید بهمن ماه را اعلام کرد که نسبت به تعرفه قبلی تغییرات قابل توجهی داشته است. به گزارش چرخان، گروه...

تعهدات بهمن 97 سایپا با چه قیمتی تحویل مشتریان می‌شود؟

شرکت‌های خودروسازی کشورمان در حال حاضر در تکاپوی ایفای تعهدات سال قبل خود هستند و در این بین سایپا از جمله شرکت‌هایی است که به دلیل ارزانی محصولاتش از تعهدات بیشتری برخوردار بوده و در اطلاعیه‌ای قیمت جدید محصولاتش برای مشتریان دارای حواله خرید بهمن ماه را اعلام کرد که نسبت به تعرفه قبلی تغییرات قابل توجهی داشته است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای جدیدترین قیمت محصولات خود را برای تعهدات بهمن ۹۷ را اعلام کرد که با توجه به بخشنامه وزارت صنعت برای افزایش قیمت محصولات از همین ماه، شاهد افزایش قیمتی بسیار زیادی نسبت به تعهدات دی ماه این شرکت هستیم.

تعهدات بهمن 97 سایپا با چه قیمتی تحویل مشتریان می‌شود؟سایپا که در حال حاضر پراید را با قیمتی در حدود ۴۰ میلیون تومان به مشتریان تحویل می‌دهد و البته با قیمت ۴۵ تا ۵۰ میلیون تومان در بازار آزاد مورد معامله قرار می‌گیرد ولی مشتریان دارای حواله بهمن ۹۷ می توانند این خودرو را با قیمت ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تحویل بگیرند.

البته این قیمت گذاری علیرغم مجوز وزارت صنعت برای محاسبه با قیمت حاشیه بازار نیز به نفع مشتریان بوده و در حال حاضر با تفاوت قیمت حدود ۱۵ میلیون تومانی قابل فروش در بازار خواهد بود که طبیعتا سود خوبی را نصیب مشتریان این شرکت می‌نماید.

تعهدات بهمن 97 سایپا با چه قیمتی تحویل مشتریان می‌شود؟در این مرحله از فراخوان سایپا آن دسته از مشتریانی که دارای حواله نقدی ساینا، پراید ۱۳۱، پراید ۱۳۲، پراید ۱۵۱ و تیبا با موعد بهمن ماه می‌توانند با نرخ‌های زیر خودروی خود را تحویل بگیرند:

خودروی تیبا با قیمت ۳۲ میلیون تومان به مشتریان تحویل داده خواهد شد. این خودرو جایگزینی نخواهد داشت و مشتریان می‌توانند این خودرو را با رنگ سفید تحویل بگیرند. خودروی ساینا با قیمت ۳۶ میلیون تومان و در رنگ سفید به مشتریان تحویل داده خواهد شد. این خودرو با رینگ فولادی به مشتریان تحویل داده می‌شود. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و در رنگ‌های مختلف قابل سفارش خواهد بود. سایپا ۱۳۲ نیز با همین نوع از پراید هشدار دهنده و در دو رنگ سفید و نقره‌ای متالیک به مشتریان تحویل داده می‌شود. سایپا ۱۵۱ نیز با بدون تغییر و صرفا در رنگ سفید به مشتریان دارای حواله خرید این خودرو تحویل داده می‌شود.

البته گفتنی است که این سری از دعوتنامه‌ها صرفا برای مرحله اول تعهدات بهمن بوده و مراحل بعدی این ماه در فراخوان‌های بعدی برای مشتریان ارسال خواهد شد که طبیعتا با همین نرخ محاسبه خواهد شد. گفتنی است که مشتریان دارای حواله دی ماه با قیمت‌های قبلی یعنی، پراید ۲۰ میلیون تومانی و تیبای ۲۵ میلیون تومانی اقدام به دریافت خودرو خواهند کرد که بخشی از این تعهدات هنوز عملیاتی نشده است.

تعهدات بهمن ۹۷ سایپا با چه قیمتی تحویل مشتریان می‌شود؟

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

تعهدات بهمن 97 سایپا با چه قیمتی تحویل مشتریان می‌شود؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی