برق 15 روستا در چگنی و معمولان وصل شد


برق 15 روستا در چگنی و معمولان وصل شد

مدیر عامل برق استان استان از برقدار شدن 15 روستای دیگر در چگنی و معمولان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فریدون خودنیا گفت: علیرغم وجود مشکلات فراوان ناشی از سیل و عدم وجود راه قابل دسترسی برای حمل تجهیزات شبکه های توزیع ، برق ۱۵ روستا در شهرهای معمولان و چگنی وصل شد.

وی افزود: تلاشهای جانانه نیروهای اجرایی برای تامین برق روستاهای بی برق شده واقعا وصف ناپذیر است و از خودگذشتگی زحمت کشان برق استان به هیچ قیمتی جبران نمیشود .

مدیرعامل برق لرستان ادامه داد: زمانیکه نیروهای ارزشمند برق استان برای تامین رفاه حال هم استانیهای عزیز جان خود را به خطر می اندازند و بدون هیچ گونه وسیله ای بدلیل نبود پل ارتباطی خود را به آب انداخته و عرض رودخانه وحشی و سیل آسای کشکان را طی مینمایند آیا میتوان این عمل را به تنهایی خدمت نامید؟

وی گفت: به نظر من وقتی اینگونه جانفشانی ها را می بینیم کلمه خدمت در مقابل آنها واژه کوچکیست وباید عنوان ایثار را به این حرکت اطلاق نمود.

وصل برق ۱۵ روستا

خودنیا افزود با توجه باینکه امروز هم مشکل راه و جاده را داشتیم نیروها مجبور شدند برای وصل برق روستاها عرض رودخانه را طی نموده و آنسوی آب با صعود از تیرهای برق شبکه های آسیب دیده را ترمیم و از این طریق برق ۱۵ روستا را وصل نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان اظهار کرد: تا پایان روز جمعه ۲۳ فروردین فقط ۴ مگاوات خاموشی داریم و امیدواریم در اسرع وقت مشکل روستاهای باقیمانده حل شود .

۴۶

کد خبر 1249527

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا