دستگیری خانم دکتر روانشناس کلاهبردار با عنوان دکتر روانشناس و استاد دانشگاه


مواظب روانشناسان قلابی باشید!!! روزنامه ایران به نقل ازسردار «بخشعلی کامرانی صالح» رئیس پلیس البرز نوشت: در پی شکایتی در فردیس مبنی بر اغفال زنی از سوی یک دکتر روانشناس زن( یا دکتر روانشناس خانم )پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی گفت: پس از تحقیقات ابتدایی مشخص شد که این زن از طریق یکی از سایت‌های اینترنتی از شخصی که خود را دکتر...

مواظب روانشناسان قلابی باشید!!!

روزنامه ایران به نقل ازسردار «بخشعلی کامرانی صالح» رئیس پلیس البرز نوشت: در پی شکایتی در فردیس مبنی بر اغفال زنی از سوی یک دکتر روانشناس زن( یا دکتر روانشناس خانم )پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: پس از تحقیقات ابتدایی مشخص شد که این زن از طریق یکی از سایت‌های اینترنتی از شخصی که خود را دکتر روانشناس معرفی کرده با واریز پول نقد به حساب وی خدمات مشاوره ای دریافت کرده در حالی که پس از چندین نوبت ارائه خدمات مشاوره زن جوان پی به کلاهبردار بودن این روانشناس قلابی می‌برد. با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله اکیپی از مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تحقیقات تکمیلی را در این خصوص آغاز کردند.

سردار کامرانی صالح افزود: با توجه به اظهارات زن جوان و اینکه دکتر روانشناس با راه‌اندازی سایت شخصی در فضای مجازی اقدام به معرفی خود به عنوان دکتر روانشناس کرده است تحقیقات در خصوص شناسایی این سایت آغاز شد و پس از چندین شبانه روز تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی گسترده سرانجام سایت اینترنتی و محل زندگی دکتر قلابی در ملارد شناسایی شد.
این مقام پلیس تصریح کرد: این مجرم در سایت خود در نقش دکتر روانشناس اقدام به تبلیغ درخصوص مشاوره روانشناسی در خانه، برگزاری جلسات و همایش‌های علمی و سخنرانی در ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف ، تدریس دردانشگاه‌ها و مراکز آموزشی می‌کرد.
وی در ادامه اظهار داشت: پس از بررسی‌های ویژه از کانون روانشناسی و دانشگاه علوم پزشکی و تأیید تقلبی بودن مدرک دکترای وی، مأموران پلیس آگاهی فردیس با دستور قضایی به شهرستان ملارد اعزام و در مراجعه به منزل وی در بازرسی از آنجا تعدادی مدارک و اوراق تقلبی مانند کارت ویزیت تحت عنوان دکتر روانشناس، استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دارای بورد تخصصی از کشورهای اروپایی ، چندین عدد لوح تقدیر از مقامات برجسته دولتی و علمی، ۳ جلد کتاب با موضوعات روانشناسی تألیف این مرد، تعدادی مهر جعلی از کانون روانشناسی ومشاوره و سایر ارگان‌های دولتی کشف کردند.
سردار کامرانی صالح گفت: این مجرم پس از انتقال به پلیس آگاهی شهر فردیس در بازجویی‌های مأموران به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری اعتراف کرد و اذعان داشت که با داشتن مدرک سیکل به مدت ۷ سال است که با برچسب مدرک دکترای روانشناسی از دانشگاه‌های معتبر اروپایی از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

نقل قول از سایت خبر آنلاین.مورخ ۲۳/فروردین/۹۸

-روانشناس زن،دکتر روانشناس خانم در تهران،بهترین روانشناس زن در تهران،بهترین روانشناس خانم در تهران،بهترین دکتر روانشناس خانم زن در تهران.-روانشناس زن،دکتر روانشناس خانم در تهران،بهترین روانشناس زن در تهران،بهترین روانشناس خانم در تهران،بهترین دکتر روانشناس خانم زن در تهران.-روانشناس زن،دکتر روانشناس خانم در تهران،بهترین روانشناس زن در تهران،بهترین روانشناس خانم در تهران،بهترین دکتر روانشناس خانم زن در تهران.معرفی یک روانشناس زن در تهران،روانشناس زن خوب و با تجربه در تهران. -روانشناس زن،دکتر روانشناس خانم در تهران،بهترین روانشناس زن در تهران،بهترین روانشناس خانم در تهران،بهترین دکتر روانشناس خانم زن در تهران.-روانشناس زن،دکتر روانشناس خانم در تهران،بهترین روانشناس زن در تهران،بهترین روانشناس خانم در تهران،بهترین دکتر روانشناس خانم زن در تهران.-روانشناس زن،دکتر روانشناس خانم در تهران،بهترین روانشناس زن در تهران،بهترین روانشناس خانم در تهران،بهترین دکتر روانشناس خانم زن در تهران.معرفی یک روانشناس زن در تهران،روانشناس زن خوب و با تجربه در تهران. -روانشناس زن،دکتر روانشناس خانم در تهران،بهترین روانشناس زن در تهران،بهترین روانشناس خانم در تهران،بهترین دکتر روانشناس خانم زن در تهران.-روانشناس زن،دکتر روانشناس خانم در تهران،بهترین روانشناس زن در تهران،بهترین روانشناس خانم در تهران،بهترین دکتر روانشناس خانم زن در تهران.-روانشناس زن،دکتر روانشناس خانم در تهران،بهترین روانشناس زن در تهران،بهترین روانشناس خانم در تهران،بهترین دکتر روانشناس خانم زن در تهران.معرفی یک روانشناس زن در تهران،روانشناس زن خوب و با تجربه در تهران. -روانشناس زن،دکتر روانشناس خانم در تهران،بهترین روانشناس زن در تهران،بهترین روانشناس خانم در تهران،بهترین دکتر روانشناس خانم زن در تهران.-روانشناس زن،دکتر روانشناس خانم در تهران،بهترین روانشناس زن در تهران،بهترین روانشناس خانم در تهران،بهترین دکتر روانشناس خانم زن در تهران.-روانشناس زن،دکتر روانشناس خانم در تهران،بهترین روانشناس زن در تهران،بهترین روانشناس خانم در تهران،بهترین دکتر روانشناس خانم زن در تهران.معرفی یک روانشناس زن در تهران،روانشناس زن خوب و با تجربه در تهران. -روانشناس زن،دکتر روانشناس خانم در تهران،بهترین روانشناس زن در تهران،بهترین روانشناس خانم در تهران،بهترین دکتر روانشناس خانم زن در تهران.-روانشناس زن،دکتر روانشناس خانم در تهران،بهترین روانشناس زن در تهران،بهترین روانشناس خانم در تهران،بهترین دکتر روانشناس خانم زن در تهران.-روانشناس زن،دکتر روانشناس خانم در تهران،بهترین روانشناس زن در تهران،بهترین روانشناس خانم در تهران،بهترین دکتر روانشناس خانم زن در تهران.معرفی یک روانشناس زن در تهران،روانشناس زن خوب و با تجربه در تهران.دکتر روانشناس زن در غرب تهران.دکتر روانشناس زن در غرب تهران.دکتر روانشناس زن در غرب تهران.دکتر روانشناس زن در غرب تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان