فیس‌ لیفت‌های چینی‌ در سال 98 وارد بازار ایران می‌شوند؟


به گزارش چرخان، بازار خودروهای چینی در حال حاضر علیرغم افزایش قیمت بسیار بالایی که در ماه‌های اخیر داشتند، داغ بوده و بسیاری از افرادی که برای خرید خودروی لوکس وارد بازار شده‌اند، چاره‌ای جز خرید خودروهای چینی نداشته و البته در این بازار نیز خودروهای با کیفیتی نیز قابل انتخاب هستند. اما یکی از مشکلاتی که بازار خودروهای چینی دارند عدم وجود تنوع...

فیس‌ لیفت‌های چینی‌ در سال 98 وارد بازار ایران می‌شوند؟

به گزارش چرخان، بازار خودروهای چینی در حال حاضر علیرغم افزایش قیمت بسیار بالایی که در ماه‌های اخیر داشتند، داغ بوده و بسیاری از افرادی که برای خرید خودروی لوکس وارد بازار شده‌اند، چاره‌ای جز خرید خودروهای چینی نداشته و البته در این بازار نیز خودروهای با کیفیتی نیز قابل انتخاب هستند.

فیس‌ لیفت‌های چینی‌ در سال 98 وارد بازار ایران می‌شوند؟اما یکی از مشکلاتی که بازار خودروهای چینی دارند عدم وجود تنوع و یا قدیمی بودن بسیاری از محصولات در این بازار است که با همان ظاهر قدیمی در ایران تولید شده و به مشتریان تحویل داده می‌شوند ولی طبیعتا این نوع از فعالیت‌ها پاسخگوی نیاز بسیاری از مشتریان نخواهد بود.

البته یکی از مشکلات خودروسازان چینی این است که بعضی از آنها عملا قصد ادامه فعالیت در کشورمان را ندارند و بعضی دیگر نیز با وضعیت پیش آمده دست بالا را در مذاکرات با ایرانی دارند و شرایط سختی را برای طرف ایرانی وضع کرده‌اند. البته بسیاری از خودروسازان چینی به دنبال تعیین تکلیف واسطه مالی ایران و اروپا هستند تا بتوانند از این طریق مبادلات مالی خود را انجام دهند و بازار کشورمان نیز نفس تازه‌ای بکشد.

در صورتی که روند همکاری خودروسازان ایران با خودروسازان چینی ادامه دار باشد، به نظر می‌رسد که ۵ خودروی زیر از شانس بیشتری برای حضور در بین فیس‌ لیفت‌های چینی‌ جدید داشته باشند.

فیس‌ لیفت‌های چینی‌ در سال 98 وارد بازار ایران می‌شوند؟هایما S5

اولین خودرو از سری فیس‌ لیفت‌های چینی‌ می‌توان به هایما اس ۵ اشاره کرد که این کراس اوور چینی در نسخه جدید بسیار جذاب شده و دیگر از آن خودروی زمخت خبری نخواهد بود. طراحی جدید جلوی خودرو در این کراس اوور زیبای جدید چینی جلوه جدیدی به آن داده و طبیعتا جذابیت خرید را برای مشتریان ایرانی بالا می‌برد. البته طبق شنیده‌ها در طراحی عقب خودرو نیز تغییراتی ایجاد شده و بهبودهای قابل توجهی را شامل شده است.

فیس‌ لیفت‌های چینی‌ در سال 98 وارد بازار ایران می‌شوند؟برلیانس H3

البته یکی از مشکلات اصلی پارس خودرو با شرکت برلیانس، حضور جدی این برند در بازار آمریکا بوده و در صورتی که روند قانونی برای حضور این شرکت‌ها ایجاد نشود قطعا خبری نیز از ادامه فعالیت برلیانس در کشورمان نیز نخواهد بود! اچ۳ را می‌توان نسل بروز شده اچ ۳۳۰ ذکر کرد که قطعا با توجه به استقبال مردم ایران از خودروهای فعلی، این خودروی جذاب‌تر و زیباتر از طرفداران بسیار زیادی برخوردار خواهد بود.

البته هنوز مسائل ایمنی این خودرو در اولویت کاری برلیانس قرار نگرفته ولی آپشن‌های خوبی به این خودرو اضافه شده است که سطح امکانات آن را تا حد قابل قبولی بالا برده است.

فیس‌ لیفت‌های چینی‌ در سال 98 وارد بازار ایران می‌شوند؟چری آریزو۵

از دیگر فیس‌ لیفت‌های چینی‌ که البته بیشتر از آنکه در ظاهر خودرو تغییراتی را داشته باشد، در داخل آن تغییرات ایجاد شده است، چری آریزو ۵ است که این شرکت تغییرات بسیار جامعی را در داخل خودرو ایجاد نموده است. شنیده‌ها از شرکت چری نشان می‌دهد که این شرکت قصد گسترش فعالیت در بازار چین داشته و برای استمرار حضورش در بازار ایران نیز برنامه‌ها و تلاش زیادی دارد.

البته این خودرو علیرغم اینکه با قیمت بسیار مناسب و متناسبی با قدرت خرید مردم ایران وارد بازار کشورمان شد ولی در حال حاضر نسخه فعلی آن نیز از استقبال بالایی برخوردار نیست و تناسب بین قدرت خرید مردم و قیمت این خودرو برقرار نبوده و احتمالا چری بایستی اقدامات متفاوتی را در نظر بگیرد.

فیس‌ لیفت‌های چینی‌ در سال 98 وارد بازار ایران می‌شوند؟چانگان CS35

از جمله فیس‌ لیفت‌های چینی‌ که البته از طرفداران زیادی در ایران برخوردار بوده و در صورت ادامه دار بودن تولیدش در ایران و با فیس لیفت خود عملا می‌تواند سهم بیشتری را نسبت به الان، کسب نماید. البته یکی از نگرانی‌ها در مورد این خودرو تحریم‌هایی است که حضور چانگان را در ایران سخت کرده و احتمالا نباید امیدواری زیادی نسبت به آن داشت. تغییراتی فیس لیفت این خودرو به اندازه سایر خودروها نیست ولی همین تغییرات نیز به جذابیت این خودرو خواهد افزود و احتمالا سایپا بتواند به طور محدود اقدام به تولید و عرضه آن نماید ولی ادامه دار بودنش بسیار سخت خواهد بود.

فیس‌ لیفت‌های چینی‌ در سال 98 وارد بازار ایران می‌شوند؟هایما S7

هایما S7 آخرین خودرو از فیس‌ لیفت‌های چینی‌ است که با فیس لیفت خود احتمالا حرف‌های زیادی برای گفتن در بازار ایران داشته باشد. نسخه فیس لیفت در بعضی از مناطق آزاد کشور نیز دیده شده و به نظر می‌رسد که ایران‌خودرو در حال بررسی و آماده سازی زیرساخت‌ها برای تولید و عرضه این خودرو در بازار است.

این خودرو که حالا نمای ژاپنی به خود گرفته و در طراحی جلوی خود عملا شاهد تغییرات بسیار زیادی داشته و کابین این خودرو نیز تغییراتی داشته است. امکانات این خودرو نیز در نسخه جدید بالاتر رفته و در صورت عرضه مناسب ایران‌خودرو، خریداران زیادی خواهد داشت.

فیس‌ لیفت‌های چینی‌ در سال ۹۸ وارد بازار ایران می‌شوند؟

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

فیس‌ لیفت‌های چینی‌ در سال 98 وارد بازار ایران می‌شوند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه