معرفی کانسپت جدید کیا هابانیرو


معرفی کانسپت جدید کیا هابانیرو

اندکی مانده به شروع نمایشگاه نیویورک 2019 کیا با یک تصویر از کانسپتی جدید با نام هابانیرو رونمایی کرد. این خودرو یک کراس اوور شیک و برجسته است که در نمای جلو می‌توان جا پلاک بزرگ و پوشش‌های نقره‌ای تیره را مشاهده کرد که با الگویی Z مانند به کناره‌های خودرو نیز راه یافته‌اند. استایل... The post معرفی کانسپت جدید کیا هابانیرو appeared first on...

اندکی مانده به شروع نمایشگاه نیویورک 2019 کیا با یک تصویر از کانسپتی جدید با نام هابانیرو رونمایی کرد.

این خودرو یک کراس اوور شیک و برجسته است که در نمای جلو می‌توان جا پلاک بزرگ و پوشش‌های نقره‌ای تیره را مشاهده کرد که با الگویی Z مانند به کناره‌های خودرو نیز راه یافته‌اند.

معرفی کانسپت جدید کیا هابانیرو
استایل منحصربه‌فرد کیا به همین‌جا ختم نمی‌شود زیرا هابانیرو استفاده از جلوپنجره‌ی دماغه‌ی ببر مشهور خود را کنار گذاشته و جای آن را پوشش نقره‌ای یاد شده گرفته است. در این بخش می‌توان چراغ‌های LED متمایز را نیز تشخیص داد.

اگرچه نمای جلوی خودرو کمی پف کرده است اما باقی موارد طراحی شسته و رفته‌ای را دربرمی گیرند. تنها بخشی که تا حدی این ترکیب یکدست را به هم می‌زند ستون C برجسته با رنگ قرمز است.

از دیگر ویژگی‌های بصری کیا هابانیرو کانسپت می‌توان به دستگیره‌های درب مخفی و رینگ‌های بزرگ و لاستیک‌های آفرود اشاره کرد. این خودروی مفهومی همچنان فاقد آینه‌های جانبی سنتی بوده و بنابراین احتمالاً از دوربین‌های جانبی مشابه با آئودی e-tron استفاده می‌کند.

در خبرها اشاره‌ای به مشخصات فنی هابانیرو نشده اما نکته‌ی جالب اینکه نام این خودرو بجای آنکه Habanero باشد Habaniro است. احتمالاً کیا می‌خواهد ارتباطی بین این کانسپت با کراس اوور نیرو برقرار کند.

با توجه به این ارتباط ممکن است هابانیرو از قوای محرکه‌ی دوستدار محیط‌زیست استفاده نماید. البته این موضوع فعلاً تأیید نشده و در تصویر منتشر شده هم خبری از درگاه شارژ قوای محرکه‌ی الکتریکی نیست.

کانسپت کیا هابانیرو تا چند ساعت دیگر در نمایشگاه خودروی نیویورک حضور خواهد یافت. برای کسب جدیدترین اخبار روز دنیای خودرو و همچنین پوشش کامل خبری نمایشگاه نیویورک 2019 همراه ما باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی