جدیدترین آبروریزی در لیگ برتر ایران؛ ستاره خارجی تیم پرطرفدار ، یک سیگاری قهار است !


یک فوتبالیست معروف خارجی که در تیم پرطرفداری هم توپ می‌زند یک سیگاری قهار است. نوشته جدیدترین آبروریزی در لیگ برتر ایران؛ ستاره خارجی تیم پرطرفدار ، یک سیگاری قهار است ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

جدیدترین آبروریزی در لیگ برتر ایران؛ ستاره خارجی تیم پرطرفدار ، یک سیگاری قهار است !

فوتبالیست معروف خارجی لیگ برتر سیگاری است !
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۷:۴۱
جدیدترین آبروریزی در لیگ برتر ایران؛ ستاره خارجی تیم پرطرفدار ، یک سیگاری قهار است !

یک فوتبالیست معروف خارجی که در تیم پرطرفداری هم توپ می‌زند یک سیگاری قهار است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همان‌طور که می‌دانید برخی فوتبالیست‌ های مشهور جهان سیگاری هستند. دکتر سوکراتس، ستاره اسبق تیم ملی برزیل، رونالدوی اورجینال، فابیو کونترائو، مدافع چپ پرتغالی و سابق رئال مادرید، رئال مادرید، وین رونی و حتی جان‌لوئیجی بوفون و زین‌الدین زیدان در زمره این افراد قرار دارند.

متأسفانه این موضوع در فوتبال ما هم صدق می‌کند. بودند و هستند بازیکنانی که در گذشته و حال به صورت پنهانی و آشکار به استعمال سیگار می‌پردازند. اما یک فوتبالیست معروف خارجی که در تیم پرطرفداری هم توپ می‌زند یک سیگاری قهار است. این مهاجم خارجی شاغل در فوتبال ایران در منزل و زمان استراحت معمولاً سیگار دود می‌کند، ولی قبل از شروع مسابقات تیمش نیز حتماً باید یک نخ سیگار بکشد!

این فوتبالیست‌ دقایقی قبل از شروع مسابقات تیمش به دستشویی رفته و به صورت پنهانی سیگار می‌کشد که اولین بار کاپیتان تیم مچش را می‌گیرد. این موضوع به سرمربی تیم هم منتقل می‌شود، اما تنبیهی را به دنبال ندارد.

ظاهراً جناب سرمربی هم معتقد است یک نخ سیگار مشکلی برای بازیکن ایجاد نمی‌کند و مثال اروپایی هم می‌زند که بازیکنان سیگاری‌ای را می‌شناسد که ستاره تیم‌شان هستند!

سیگاری بودن این فوتبالیست خارجی و بی‌تفاوتی سرمربی تیم مطرح نسبت به این موضوع باعث دلخوری سایر بازیکنان تیم مورد نظر شده است؛ بنابراین اگر به‌زودی شاهد افشاگری در این رابطه آن هم از سوی همبازی‌های این فوتبالیست شناخته شده خارجی شدید، چندان تعجب نکنید!

خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری