ملت ایران همه پاسدار و سپاهی هستند


ملت ایران همه پاسدار و سپاهی هستند

چابهار- ایرنا-‏ سرپرست معاونت استانداری سیستان وبلوچستان و فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت: ملت ایران همه پاسدار و سپاهی هستند، عظمت و شوکت سپاه در راستای تامین امنیت و حفظ مرزها ستودنی واتحاد مردم، چون تیری بر چشم و قلب دشمنان است.

رحمدل بامری پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اقدام خصمانه آمریکای جهانخوار علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران محکوم است و هیچکس این حرکت را نخواهد پسندید.
وی افزود: دشمن زبون و ذلیل، آرزوی تضعیف نظام جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران قهرمان را به گور خواهد برد.
سرپرست فرمانداری ویژه چابهار بیان کرد: رئیس جمهوری دیوانه آمریکا در اقدامی مذبوحانه و با جنون محض، نهاد مقدس انقلابی که از بطن مردم برخاسته و بر اساس قانون شکل گرفته و همواره در طول 40 سال از عمر با برکت این نظام الهی پاسدار ارزش های والا و ملی و حامی مظلومان و دشمن ظالمان بوده را تروریست می ‌نامد.
وی ادامه داد: این در حالیست که سپاهیان قهرمان و جان برکف در طول هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح و مردم انقلابی و سایر ارکان نظام حماسه ‌ها آفریدند.
بامری تصریح کرد: سپاه در سازندگی کشور در همه مراحل فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و بهداشتی و همینطور حوادث متعدد مانند سیل و زلزله در خط مقدم خدمت به مردم عزیز قرار داشته و دارد و همینطور در مبارزه با دشمنان اسلام و بشریت بویژه گروه تروریستی داعش، تکفیری ها و گروهک های دیگر قهرمانانه مبارزه کرد و آنها را به خاک سیاه نشاندند.
سرپرست معاونت استانداری سیستان وبلوچستان و فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت: ‏اقدام آمریکا یک اقدام غیر انسانی و ضد بشریت است چرا که در طول تاریخ مسبب اصلی تشکیل و وجود گروه های تروریستی القاعده، داعش و گروهک‌‌ های تکفیری، آمریکاست.
بامری بیان کرد: سردمداران آمریکا تروریست واقعی هستند و امروز که نتوانستند به اهداف پلیدشان برسند دست به چنین اقدام جنون آمیزی می‌ زنند.
‏وی ادامه داد:‏چه زیبا فرمود حضرت امام راحل(ره)، 'اگر سپاه نبود کشور هم نبود' و چه زیبا می ‌فرمایند مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،'سپاه پیشرو در همه ی صحنه های ترقی و تعالی نظام و کشور است'.
‏رئیس شورای تامین چابهار افزود: سپاه مدافع شجاع و حافظ مرزهای شرف و آزادگی و امنیت کشور است، سپاه مولود انقلاب، ملت و سرباز جان بر کف ولایت، حامی مظلومان و امت و دژ مستحکم در مقابل جهانخواران و رذالت است.
‏وی تصریح کرد: به برادران سپاهی و پاسدار و غیرت، شجاعت، شهامت و همت والایشان افتخار می کنیم و بر دستان و پیشانی آنان بوسه می زنیم از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی را مسالت دارم.
3043 **6081

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022