امنیت جامعه مدیون ایثارگری ها و فداکاری های جانبازان است


امنیت جامعه مدیون ایثارگری ها و فداکاری های جانبازان است

چابهار- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون ایثارگری ها و فداکاری های جانبازان است.

به گزارش ایرنا، علی داورنیا عصرپنجشنبه در مراسم تجلیل از 14 جانباز چابهار با تبریک سالروز ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز اظهار داشت: جانبازان به عنوان سرمایه های ارزشمند و مایه افتخار و برکت کشور هستند و باید رشادت های آنان به نسل‌ های آینده منتقل شود.
وی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی مجاهدت خالصانه ای در راه حق و آرمان های الهی در دوره های مختلف از خود نشان داده اند و موجب خشم دشمنان قسم خورده کشورمان شدند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی را محکوم کرد.
وی گفت: جانبازان و ایثارگران از یادگاران و قهرمانان هشت سال دفاع مقدس هستند و باید همه مسئولان به صورت ویژه آنان را تکریم کنند.
در این نشست پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرائت و به رسم یاد بود لوح تقدیر و هدایایی تقدیم جانبازان شد.
3043 **6081

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان