همایش دانشجویی «شفافیت؛ حاکمیت پاسخگو، جامعه مطالبه‌گر» برگزار می‌شود


گروه دانشگاه ــ همایش دانشجویی «شفافیت؛ حاکمیت پاسخگو، جامعه مطالبه­‌گر» به همت جهاد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

همایش دانشجویی «شفافیت؛ حاکمیت پاسخگو، جامعه مطالبه‌گر» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، با مشارکت انجمن­‌های علمی دانشگاه‌های تهران، پژوهشکده مطالعات توسعه جهاد دانشگاهی تهران و مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه، همایش دانشجویی «شفافیت؛ حاکمیت پاسخگو، جامعه مطالبه‌­گر» یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در دانشگاه تهران برگزار می ‌شود.
شفافیت و کارآمدسازی دولت، شفافیت و دولت الکترونیک، شفافیت و تعهدات بین­‌المللی مقابله با فساد، شفافیت، تقویت امید و بازسازی اعتماد اجتماعی، شفافیت، احزاب سیاسی و جنبش‌های اجتماعی، مشارکت مردمی و نهاد‌های مدنی در مقابله با فساد، مقابله با فساد به مثابه دانش تخصصی و تکنیک، مقابله با فساد و سلامت اداری، شفافیت و محیط زیست و محور آزاد از محور‌های اصلی این همایش است.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌­توانند مقالات و آثار هنری خود را در قالب هنر‌های تجسمی، نقاشی، تصویرسازی، عکاسی، پوستر و کاریکاتور تا ۷ اردیبهشت ۹۸ به آدرس مقالات: tnp.student۱۳۹۸@gmail.com و آثار هنری: alzahra.u.ertebattasviri@gmail.com ارسال کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...