هنرمندان پیشکسوت گنجینه ارزشمندی هستند


هنرمندان پیشکسوت گنجینه ارزشمندی هستند

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار نوروزی هنرمندان پیشکسوت گفت: هنرمندان پیشکسوت گنجینه ارزشمندی هستند که می‌تواند پشتوانه راه جوانان در فرهنگ و هنر باشد.

هنرمندان پیشکسوت گنجینه ارزشمندی هستندبه گزارش فانوس، دیدار نوروزی هنرمندان پیشکسوت همزمان با روز جانباز با حضور بیش از ۸۰ هنرمند پیشکسوت و سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری عصر دیروز در موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.

حسینی معاون امور هنری در این دیدار با تبریک اعیاد شعبان و سال نو به هنرمندان پیشکسوت گفت: در آغاز سال، حوادث سیل در تعدادی از استان‌های کشور رخ داد که درد‌ها و رنج‌هایی را برای مردم ایران به همراه داشت. همچنین در همین روز‌های آغازین سال هنرمندان عزیزی همچون جمشید مشایخی، محمد مطیع، مهرداد صدری و فرزین بنکدار از میان ما رفتند و سیاوش مظلومی‌پور در روز‌های پایانی سال گذشته از دنیا رفت، یاد و خاطره این هنرمندان را گرامی می‌داریم.

وی افزود: امیدواریم که در ادامه سال، روز‌های خوشی پیش روی جامعه ایران و فرهنگ و هنر و هنرمندان باشد. هنرمندان پیشکسوت گنجینه ارزشمندی هستند که می‌تواند پشتوانه راه جوانان در فرهنگ و هنر باشد.

معاون امور هنری در این دیدار از استودیو‌های موسیقی و صداگذاری و بخش‌های در حال بازسازی موسسه هنرمندان پیشکسوت دیدن کرد.

در این دیدار با حضور سید عباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به مناسبت روز جانباز از دو هنرمند پیشکسوت جانباز، محمدرضا جعفری بهنام، صدا بردار و مهرداد کاظمی خواننده تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور