جریان نفوذ بیش از هر چیز دیگر انقلاب اسلامی را تهدید می کند


جریان نفوذ بیش از هر چیز دیگر انقلاب اسلامی را تهدید می کند

تربت حیدریه- ایرنا- معاون تعلیم و تربیت سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: آنچه امروز و در آینده بیش از هر چیز دیگر انقلاب اسلامی را تهدید می کند جریان نفوذ با هدف ناامید کردن مردم است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید حمیدی فر روز پنجشنبه در دیدار با سرگروهها و سرمربیان شجره طیبه صالحین بسیج تربت حیدریه افزود: جریان نفوذ پدیده جدیدی نیست و حتی انقلاب های توحیدی هم نتوانستند خود را از این پدیده جدا کنند که می توان به دوران نبوت حضرت موسی (ع) و نبی مکرم اسلام (ص) نیز اشاره کرد.
وی اظهار داشت: دشمن سعی دارد در فضای حقیقی و مجازی، با دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام ، بین ملت و مسئولان فاصله ایجاد کند لذا باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی با این توطئه دشمنان مقابله کرد.
وی با بیان اینکه دشمن می خواهد به جامعه القا کند که نظام اسلامی ناکارآمد است گفت: بیان دستاورد های انقلاب و نظام اسلامی در برهه های مختلف برای روشن شدن افکار عمومی بسیار ضروری است که در صورت تحقق این مهم می توان در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان ایستادگی کرد.
معاون تعلیم و تربیت سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی، حفظ اتحاد و همبستگی ملی را لازمه مقابله با توطئه های دشمنان ذکر کرد و افزود: در شرایطی که دشمنان از تمام ابزار و امکانات برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کنند ، باید با افزایش بصیرت سیاسی با نقشه های شوم دشمنان مقابله کرد.
حجت الاسلام حمیدی فر اظهار داشت: برخی به اصطلاح روشنفکران غربی عقیده داشتند برای متحول و شکوفا شدن اقتصاد ایران باید جذب جامعه جهانی به سرکردگی آمریکا شد و این یعنی تحت سلطه نظام استکباری قرار گرفتن، کما اینکه قرار بود با برجام نیز ایران جذب جامعه جهانی شود.
وی گفت: روشنفکران غربی معتقد بودند باید دین را کنار گذاشت و با نظام سرمایه داری و لیبرالیسم سخن گفت در حالی که خداوند متعال بارها در آیات نورانی قرآن کریم می فرماید 'هر کجا به کفار و مشرکان دل ببندید، شما را رها خواهم کرد'.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7079/6121 / 6053

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...