امنیت، یک تولید اجتماعی است


امنیت، یک تولید اجتماعی است

رئیس پلیس پایتخت در جمع اعضای مجمع خیرین امنیت‌ساز با اشاره به اهمیت وجود امنیت در کشور و نحوه ایجاد آن، گفت: امنیت یک تولید اجتماعی است که قشرها و افراد مختلف در آن دخیل هستند.

امنیت، یک تولید اجتماعی است
به گزارش فانوس، سردار حسین رحیمی در دیداری که با اعضای مجمع خیرین امنیت ساز داشت، با اشاره به اهمیت ایجاد امنیت در بخش های مختلف شهر تهران و همچنین در شهرهای دیگر، گفت: باور ما این است که هر لحظه که ما به مردم خدمت می کنیم، خواه این خدمت رسانی فکری باشد و خواه عملی، عبادت است.

وی، با تاکید بر اینکه گره گشایی از مشکلات مردم و شهروندان نیز عبادت است، بیان داشت: دشمن، امنیت، وحدت و اقتصاد کشور را نشانه گرفته و اگر به این سه مقوله توجه نکنیم و برنامه‌ای برای پیشرفت آن ها نداشته باشیم، دچار چالش خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای خدشه دار کردن امنیت ما، توطئه های زیادی دارد و به قول معروف شمشیر را از رو بسته، افزود: تمام توطئه های دشمنان تاکنون نقش بر آب شده که این به مدد جانفشانی ها و تلاش شبانه روزی فرزندان این آب و خاک است.

رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به حوادث اخیر در شهرستان های مختلف کشور و نیاز به امداد رسانی از سوی مردم و مسئولان، بیان داشت: باید با تمام وجود و عشق خدمتگزار مردم باشیم.

رحیمی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اظهار داشت: رکن رکین برقراری نظم و امنیت در داخل کشور از نقطه صفر مرزی تا قلب شهرها، پلیس است و اگر این امنیت در داخل برقرار نباشد، در دنیا حرفی برای گفتن نداریم.

وی بر اهمیت وجود امنیت در داخل کشور تاکید کرد و گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف جهانی مقتدرانه حرفی برای گفتن دارد به مدد و یاری امنیت داخلی کشور است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات شایسته در برقراری نظم و امنیت شهروندان طی ایام نوروز ۹۸، گفت: تلاش می‌کنیم امنیت به ایده‌آل‌ترین شکل و بهترین طریق ممکن در شهر تهران برقرار شود.

رحیمی، امنیت را یک تولید اجتماعی دانست و افزود: پلیس مسئول ارتقاء و گسترش امنیت در جامعه است، اما برای ایجاد این امنیت، همه ارگان‌ها و نهادهای جامعه مسئولیت دارند.

رئیس پلیس پایتخت در پایان با تاکید بر اهمیت استفاده از تفکر و اندیشه نوین به ویژه اندیشه جوانان به عنوان پتانسیل اصلی ارتقاء امنیت، گفت: در این راستا می‌توان از همیاری و هم اندیشی مجمع خیرین امنیت ساز در کنار گروه مشاوران جوان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، بهره جست تا امنیتی پایدار و با ثبات داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان